tu masz linka do posta opisującego moje przeboje z chłodzeniem
viewtopic.php?f=10&t=3615&p=45180#p45180mam trochę inny układ chłodzenia - bez klimy ale także 2 biegowy
Nie wiem jaki masz układ chłodzenia, bo w tym 1,9D troszku tego stosowali. Wiem jedynie że masz klimę.
Jeśli
wentylator chodzi na krótko, a lampka zgasła, wskazówka pokazuje ok, to wszystko powinno być ok.
Zagotuj silnik i sprawdz czy układ się załączy. Jeśli nie to trzeba szukać dalej.
Przewody z wentylatora powinny iść na 2 przekażniki umiejscowione w czarnej skrzynce obok akumulatora.
Trzeba by sprawdzić te przekażniki.Jeden na schematach oznaczony jest jako 234 a drugi 700. Nie pamiętam czy gdzieś w tej czarnej skrzynce te oznaczenia są.
Sprawdz działanie samych przekażników i podaj masę na przekażniki sprawdzając działanie całego układu chłodzenia.
Przekażniki masz sterowane albo przez komputer (tu działanie całego układu sprawdzisz podając masę na zaciski 3 i 6 komputera) albo przez wyłącznik termiczny o którym wolę się nie wypowiadać bo go nigdy nie ćwiczyłem. Ja go nie mam, ale ja mam zupełnie inny układ chłodzenia. Wyłącznik termiczny po mojemu powinien być zamontowany na chłodnicy, na chłodnicy powinien być zamontowany także rezystor 1-biegu. Rezystor 1 biegu o ile pamiętam montowany jest na środku wysokości chłodnicy.
Co to jest bezpiecznik (32V/50) ??? Rozumiem że miało być 12V/50A. Niepokoi mnie to, tak duże bezpieczniki nie palą się od tak. Z tego bezpiecznika idą kable bezpośrednio na przekażniki, dalej na
wentylator i wyłącznik termiczny.
W układach chłodzenia sterowanych komputerem stosowano bezpieczniki 15 i 70A, natomiast w układach sterowanych wyłącznikiem termicznym stosowano 15 i 50 A.
Jest to jakaś sugestia. Idąc tym tropem wiesz że masz układ sterowany wyłącznikiem termicznym (chwała wszystkim, prosty sensowny układ).
Ale z tymi francuzami to jest różnie i jak nie sprawdzisz organoleptycznie to nic nie wiesz.