dusi się

Witam,
Może się trochę powtarzam ale w znalezionych podobnych wątkach nie było wszystkich objawów jakie ma mój kangurek (1,4 benzyna, 1999).
Ostatnio zaczął się dusić na niskich biegach. Zazwyczaj dzieje się tak przy próbie przyspieszania np. po zatrzymaniu na światłach. Docisnięcie gazu powoduje efekt dokładnie odwrotny od spodziewanego - tzn. dusi się bardziej i zwalnia, jak odpuszczę gaz trochę się poprawia. Po zatrzymaniu nie chce odpalić (ogólnie odpala bez zarzutu). Po jakimś czasie znów odpala ale przygazowaniu na jałowym spaliny idą spod silnika. Jak parzałem pod spód to spaliny ucikały przez nieszczelność rury wydechowej przy tłumiku (co daje też charakterystyczny dźwięk). Zaczął też świrować wskaźnik temp. silnika - raz działa raz nie działa. Podejżewam przytkanie rury (układu) wydechowej, z czujnikiem też chcę zrobić porządek, ale czy coś jeszcze może mieć na to wpływ?
Drugi problem to czujnik zamknięcia tylnych drzwi a własciwie chyba luzy na zamku tych drzwi (otwierane do góry). Po zamknięciu "na klucz" jak pociągnę za klamkę po w bagażniku zapala się światło ale całej klapy nie da się podnieść. W czasie jazdy czasem zapala się kontrolka niezamkniętych drzwi. Jak to zlikwidowac (tzn. usterkę, nie drzwi)?
Może się trochę powtarzam ale w znalezionych podobnych wątkach nie było wszystkich objawów jakie ma mój kangurek (1,4 benzyna, 1999).
Ostatnio zaczął się dusić na niskich biegach. Zazwyczaj dzieje się tak przy próbie przyspieszania np. po zatrzymaniu na światłach. Docisnięcie gazu powoduje efekt dokładnie odwrotny od spodziewanego - tzn. dusi się bardziej i zwalnia, jak odpuszczę gaz trochę się poprawia. Po zatrzymaniu nie chce odpalić (ogólnie odpala bez zarzutu). Po jakimś czasie znów odpala ale przygazowaniu na jałowym spaliny idą spod silnika. Jak parzałem pod spód to spaliny ucikały przez nieszczelność rury wydechowej przy tłumiku (co daje też charakterystyczny dźwięk). Zaczął też świrować wskaźnik temp. silnika - raz działa raz nie działa. Podejżewam przytkanie rury (układu) wydechowej, z czujnikiem też chcę zrobić porządek, ale czy coś jeszcze może mieć na to wpływ?
Drugi problem to czujnik zamknięcia tylnych drzwi a własciwie chyba luzy na zamku tych drzwi (otwierane do góry). Po zamknięciu "na klucz" jak pociągnę za klamkę po w bagażniku zapala się światło ale całej klapy nie da się podnieść. W czasie jazdy czasem zapala się kontrolka niezamkniętych drzwi. Jak to zlikwidowac (tzn. usterkę, nie drzwi)?