Strona 1 z 2

Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2009, 09:14
przez robrog
Witam.... Otóż od pewnego czasu pojawia się chrobot (co najciekawsze wydaje mi się ze niemetaliczny) wtedy, gdy np. na 4 przyspieszam powiedzmy od 1500 obr. Hałas ustaje przy 1800. i jest ok. Co najciekawsze taka sytuacja powtarza się też na 3 i 5. 1 i 2 niedotyczy... Czy ktoś z was kolegów spotkał się z czymś takim? Powiem jeszcze tylko ze przebieg autka to 85kkm. Pozdrawiam Robert

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2009, 11:49
przez Rafal1504
Jakiego silnika dotyczy problem?

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2009, 12:05
przez Lucass
1,5 dCi `07
Napisz coś więcej, np skąd dochodzi, bo tak to może być praktycznie wszystko. Od tapicerki do szczura w schowku na bańkę z paliwem ;)

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2009, 16:43
przez robrog
Chałas dochodzi od strony kierowcy. I to jest tak jak zostane na wysokim biegu ponizej 1500 obr. i zaczynam dodawac gazu to wlasnie jest ten chrobot. Ustaje jak predkosc obrotowa osiagnie ok 1800. Ciekawią mnie dwie rzeczy dzwiek jakby nie byl metaliczny i to ze po pewnej predkosci przestaje... Półos odpada bo by stukalo caly czas.

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2009, 17:40
przez Rafal1504
może jakiś plastik się obluzował i dostaje rezonansu

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2009, 17:43
przez AdiK
To są drgania silnika.
Nie jezdzi sie na wysokich biegach poniżej 1500 obr. w dci bez wirusa.

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: czwartek, 9 kwietnia 2009, 18:03
przez robrog
Wirusik w drodze :D . Ale wczesniej czegos takiego nie było. Nie mialem tez w innych samochodach...Coz widac ze nowe silniki lubia wysokie obroty...

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: piątek, 10 kwietnia 2009, 12:49
przez Wiz
O tak najlepiej w przedziale 3000-4000 8-)
P.S. Adik ma swieta racje

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: sobota, 11 kwietnia 2009, 20:00
przez robrog
Nigdy nie lubilem tak wysoko krecic silnika. Jak tego krecilem do 2000-2200 to spalanie w miescie miescilo sie w 4.8 :D A poza tym to pierwszy disel, ktory jest tak malo elastyczny. Poprzedni c15 to mial silniczek :D .Jadac 20km/h spokojnie jechało sie na 3 i jak sie depło to szedl a ten buczy...Ale nic to baczymy po wirusiku...Dam znac jak sie skusze :D :twisted:

Re: Dziwny chrobot przy obciążonym silniku

PostNapisane: wtorek, 14 kwietnia 2009, 16:34
przez Lucass
robrog napisał(a):Nigdy nie lubilem tak wysoko krecic silnika.

W niektórych kręgach utarło się określenie "zarżnięty przez nierżnięcie" :mrgreen: