Strona 1 z 2

Kangoo 1.2

PostNapisane: poniedziałek, 1 listopada 2004, 20:46
przez kiler
Witam, jakie macie doświadczenia z kangoorem 1.2 (nie 16v) z gazem. Chodzi mi o to jak jeździ z tym silniczkiem, i z instalacją gazową?

PostNapisane: poniedziałek, 1 listopada 2004, 22:56
przez zuwik
kiler nie targałbym się teraz na gaz... Nasze silniczki pala 6-7l/100km (u mnie w każdym razie) co jest bardzo dobrym wynikiem, a ponoć mają narzucić na gaz podatek, akcyzę czy coś tam innego (w związku z coraz większym zapotrzebowaniem nań) i gaz przestanie się opłacać... W Wielkiej Brytanii już to nastąpiło, znawcy rynku mówią, że u nas już za niedługo... Ja bym nie ryzykował mając naprawdę mało palący silnik...

PostNapisane: środa, 10 listopada 2004, 13:52
przez canny
Tiež mam Kangoo 1.2 a spotreba je okolo 5 - 6 l/100km. Napriek tomu uvažujem o montáži LPG. Orientačná návratnosť je cca po 70tis. km

PostNapisane: niedziela, 14 listopada 2004, 20:23
przez czerja
U mnie pali 5,7 do 6.3 więc gaz daruję sobie

gaz 1,2 8V

PostNapisane: poniedziałek, 22 listopada 2004, 17:34
przez grzesiekClio2ph2
Witam

nie posiadam co prawda kangura, ale mam clio z takim silnikiem, tj.1,2 8V. obecnie mam 24kkm z niewielkim hakiem, gaz zalozylem przy 17kkm we wrzesniu, sekwencja-wiadomo plastikowy kolektor(nie chcialem wymieniac na metalowy), jak do tej pory nie narzekam, dynamika bez zmian, spalanie wzroslo o 1 litr, tj. 7/100 w trybie mieszanym, instalacja 3800 firmy OMVL. jesli ktos ma jakies pytania to smialo.

pozdrawiam

grzesiekClio2ph2
PIKUR edition

PostNapisane: poniedziałek, 6 grudnia 2004, 23:40
przez romek
Witam!
Mam kangura RN 1.2 z gazem od roku. Zmienilem kolektor na metalowy i dziala a¿ mi³o:D Nie straci³ na mocy, a ja mam wiecej kasiury w kieszeni:D

PostNapisane: wtorek, 7 grudnia 2004, 09:14
przez zuwik
Nie wątpię, że nie macie spadku mocy, w końcu becne instalacje gazowe są bardzo zaawansowane. Jednak nie zmienia to kilku zasadniczych faktów:
1. Instalacja kosztuje i musi się zwrócić, żeby to miało sens, a nadal znawcy straszą akcyzą.
2. Silniki benzynowe - jak sama nazwa wskazuje - są projektowane, obliczane i konstruowane dla benzyny, która ma zupełnie inne właściwości fizyko-chemiczne niż gaz (choćby spalając się wydziela mniej ciepła). Więc nawet jak wszystko hula, nie można wykluczyć ryzyka.
Stąd mój wniosek - że do takiego autka to się nie kalkuluje (za duże ryzyko w porównaniu do zysków) ale oczywiście wszystko jest indywidualną sprawą każdego z nas :wink: Pzdr :!:

PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 08:20
przez canny
Kde kupim metalowy kolektor?

PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 09:14
przez MK
canny napisał(a):Kde kupim metalowy kolektor?


Jeżeli warsztat montażu instalacji LPG jest dobry to powinien mieć w ofercie metalowe kolektory i przed montażem doradzić klientowi odpowiednią wersję instalacji.
Nie wiem jak jest u Was, ale w Polsce właśnie tak jest, podkreślam, że w dobrych i szanujących klienta warsztatach.

PostNapisane: środa, 5 stycznia 2005, 09:32
przez PanKot
http://www.autokolektor.webpark.pl/
kolektory metalowe do różnych samochodów (maję też do Kangoo)