Strona 1 z 3

OSIĄGI

PostNapisane: środa, 3 grudnia 2003, 21:37
przez george
CZY KTOŚ Z WAS,MOŻE MI PODAĆ MAKSYMALNĄ PRĘDKOŚĆ TORBACZA 1,2. NIEKTÓRE KATALOGI PODAJĄ 134 km/h,INNE 140km/h.NA ILE MOŻNA SOBIE POZWOLIĆ,JEŚLI BRAK OBROTKA ? :?:

PostNapisane: sobota, 6 grudnia 2003, 22:46
przez adi26
Sądze żę 134 jest rozśądną prędkośćią dla 1.2 Osobiście pociągłe byłego 1..4 do 150 na A4 i to chyba było wszystko a może się myle

PostNapisane: środa, 10 grudnia 2003, 21:06
przez Gość
moja pampa 1,4 tylko 143 i koniec ale jest wtedy tak g³o¶na ¿e to ¿adna przyjemno¶æ. Komor tak ma byæ?

PostNapisane: środa, 10 grudnia 2003, 21:11
przez gnom
Właśnie zobaczyłem że mnie niezalogowało w poprzednim poście. :oops:
Wie ktoś jak przerobić kratkę?

PostNapisane: czwartek, 11 grudnia 2003, 16:16
przez george
MOJEGO TORBACZA MUSZĘ PILNOWAĆ(JEŚLI NIE JEST POD GÓRKĘ),MA OCHOTĘ PRZEKRACZAĆ 150-155.ZASKAKUJĄCO DUŻA,JEST JESZCZE ODLEGŁOŚĆ OD PRAWEJ STOPY DO PODŁOGI.GŁOŚNOŚĆ OD 145 RZECZYWIŚCIE DAJE ZNAĆ O SOBIE.

prędkość

PostNapisane: piątek, 8 lipca 2005, 17:26
przez furman
1.9dti leci 130 i ani metra więcej, ale czy ktoś wie jakie są wogole typy skrzynek biegow w kangórach, bo moim jezdzi sie na 1-dynce jak w cięzarowym, max 20/h -idealny do korków, dopiero od 3ójki jest przyzwoita prędkość, zastanawiam się czy w innych np benzynie jest inaczej???

Re: prędkość

PostNapisane: piątek, 8 lipca 2005, 17:45
przez sw
furman napisał(a):1.9dti leci 130 i ani metra więcej, ale czy ktoś wie jakie są wogole typy skrzynek biegow w kangórach, bo moim jezdzi sie na 1-dynce jak w cięzarowym, max 20/h -idealny do korków, dopiero od 3ójki jest przyzwoita prędkość, zastanawiam się czy w innych np benzynie jest inaczej???


Urok diesla. Skrzynia z Jelcza. Ale ma swoje zalety. U mnie jak depne na jedynce spod swiatel, to znacznie lepsze bryki rezygnują z wyścigów. A jak sie zorientują, że na dwójce wcale nie przyspieszam tak dobrze, to już jest za późno. :)

Co do prędkości maksymalnej - na ostatnim biegu możesz gaz wcisnąć do końca. Nie sądzę, abyś silnik przekręcił. Ktoś to w końcu policzył. U mnie np. przy 180km/h na liczniku obroty dochodzą dopiero do maks. mocy. Czyli wszystko ok.

PostNapisane: piątek, 8 lipca 2005, 18:59
przez _ONE_
Mój 1.4 ~ 170 km/h z małej górki na A4 i potem nie spadła na dłuuuugiej prostej 8O W normalnych warunkach max. 155 i hałas taki, że nie słyszę swoich myśli :evil:

PostNapisane: piątek, 8 lipca 2005, 21:56
przez zuwik
Silnika raczej nie da się przekręcić, bo mamy odcięcie zapłonu (raczej oznacza o ile odcięcie działa). Temat z 2003 roku, ale jeśli ktoś ma wątpliwości, Kangoor 1.2 8V pojedzie dużo więcej niż 140, bo czwórka kończy się na tylu, a jest jeszcze cała piątka. Tyle, że co mu z tego, skoro moc jest za mała i powyżej 140 tylko z wiatrem :wink: Ta aerodynamika. Kwoli ścisłości zaznaczam, że są to prędkości uwzględniające ogromne przekłamanie na zegarach owej wersji...

PostNapisane: sobota, 9 lipca 2005, 14:14
przez branio
No nie...Żuwik jest szybszy ode mnie :!: :!: :!:
Co prawda sprinterem nigdy nie byłem,ale...
Idę na emerturę :!: :idea: :lol:

Ps.Dobrze że to wyjątek :!: