Strona 1 z 1

Problem Silnikiem 1,9dTi

PostNapisane: niedziela, 16 stycznia 2005, 16:32
przez cynek
:cry: Witam. Jezdze w firmie kangoo z motorem 1,9 dti. od jakiegos czsu (ok 1mies) strasznie stał się mułowaty. Silnik bierze nieznacznie olej jakie 3ml na 20000 km ale auto czesto jest bardzo solidnie zaladowane i czesto ciagne przyczepke( tez zreszta dos ciezka). jak moze byc usterka ze jest taki słąby. z pusta przyczepka nie moge pocisna wiecej niz 100 przy czym na 4 piluje go do 120i n 5 ciagle słabnie. Filr pow wymienilem ale rezultat zaden. siadla turbina , czy to wina wtrysku?? przebieg auta to 120000 km. Wiem ze z 1,5dci sa klopoty(moj kolega mial przymusowa wymiane pompowtryskiwaczy za jedyne 5000 ) a ponoc 1,9 jest ok. prosze o pomoc pozdr

Re: Problem Silnikiem 1,9dTi

PostNapisane: niedziela, 16 stycznia 2005, 19:15
przez jon104
cynek napisał(a)::cry: Witam. Jezdze w firmie kangoo z motorem 1,9 dti.

(....) Wiem ze z 1,5dci sa klopoty(moj kolega mial przymusowa wymiane pompowtryskiwaczy za jedyne 5000 ) a ponoc 1,9 jest ok. prosze o pomoc pozdr


Witaj cynek :lol:
Napisz cos więcej o sobie i swoim kangoo-rku w dziale "Jestem tu nowy" :oops:
A co do silników 1,5 dCi to wtryskiwacze (a nie pompowtryskiwacze - te są tylko w silnikach VW) nie stanowią problemu żadnego dopóki przestrzega sie pewnych zasad, a to przede wszystkim tankowania tylko na sprawdzonych stacjach. Są bowiem (owe wtryski) bardzo wrażliwe na jakość paliwa, a z tym niestety u nas nie najlepiej :cry: i nie ma co sią łakomic na ropke od koleszki - bo tania :x

PostNapisane: niedziela, 16 stycznia 2005, 19:56
przez AdiK
Witam :)
Jeżeli to nie paliwo zwłaszcza filtr to pewnie turbinka a w najleprzym przypadku zawór przy turbo , kumpel w Trafiku miał podobny problem.