Strona 1 z 1

Kto ma Pampę i wymieniał zawieszenie?

PostNapisane: niedziela, 23 stycznia 2005, 12:53
przez _ONE_
No właśnie... szukam kogoś kto przerabiał ten temat.
Dokładnie chodzi mi o różnice w zawieszeniu między Pampą a std.
Czy wahacz jest inny? Jak wygląda sprawa amorków itp.
Pytam bo napotkałem pewną ciekawą kwestię dotyczącą amortyzatorów i chcę to wyjaśnić.

PostNapisane: niedziela, 30 stycznia 2005, 19:46
przez _ONE_
No co jest... nikt jeszcze nie remontował Pampy? :o :o :o

PostNapisane: niedziela, 30 stycznia 2005, 21:48
przez jaca
Heloooo ja mam Pampe :)

Ale co ja moge powiedziec o swoim zawieszeniu ?!!
jest wyzsze od stad. (sprezyny sa inne ) tyle narazie wiem bo nie mialem problemow z tymi rzeczami :D ale powiem co nieco co wiem :
:wink:
Jednostka 1,4 napędza uterenowioną odmianę Kangoo oznaczoną jako Pampa. Różni się ona do wersji podstawowej zwiększonym prześwitem i wzmocnionym zawieszeniem. Z przodu zastosowano żeliwne wahacze oraz dłuższe i mocniejsze amortyzatory, inna jest konstrukcja przegubów i mocowanie stabilizatora.
Tył wyposażony został w sztywniejszą oś i wzmocnione drążki skrętne. Silnik z manualną skrzynią biegów oraz przewody hamulcowe i paliwowe chronione są 2-milimetrową blaszaną osłoną. Pampa jest nieco wolniejsza od wersji podstawowej (148 km/h) i potrzebuje więcej czasu na osiągnięcie setki (16,9 s).chociaz z tym sie nie zgodze :twisted: (komputer ogranicza predkosc , ale na LPG (instalacja omija kompa) jechalem okolo 160km/h :P Przeciętne spalanie to 7,7 l/100km.

PostNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2005, 12:31
przez arci
witam a ile ci palił przy 160 liter gazu Jak dużo zwiększyło sie spalanie .Mój 1,4RN przy 165 km/h wziął około 12 l gazu .Ciekawy jestem jak się zachowują inne w tym przedziale szybkości
jaca napisał(a):Heloooo ja mam Pampe :)

Ale co ja moge powiedziec o swoim zawieszeniu ?!!
jest wyzsze od stad. (sprezyny sa inne ) tyle narazie wiem bo nie mialem problemow z tymi rzeczami :D ale powiem co nieco co wiem :
:wink:
Jednostka 1,4 napędza uterenowioną odmianę Kangoo oznaczoną jako Pampa. Różni się ona do wersji podstawowej zwiększonym prześwitem i wzmocnionym zawieszeniem. Z przodu zastosowano żeliwne wahacze oraz dłuższe i mocniejsze amortyzatory, inna jest konstrukcja przegubów i mocowanie stabilizatora.
Tył wyposażony został w sztywniejszą oś i wzmocnione drążki skrętne. Silnik z manualną skrzynią biegów oraz przewody hamulcowe i paliwowe chronione są 2-milimetrową blaszaną osłoną. Pampa jest nieco wolniejsza od wersji podstawowej (148 km/h) i potrzebuje więcej czasu na osiągnięcie setki (16,9 s).chociaz z tym sie nie zgodze :twisted: (komputer ogranicza predkosc , ale na LPG (instalacja omija kompa) jechalem okolo 160km/h :P Przeciętne spalanie to 7,7 l/100km.

PostNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2005, 12:42
przez _ONE_
No właśnie o to mi chodziło... bo szukając amortyzatorów do swojego auta zaciekawiła mnie informacja przy pewnych amortyzatorach Sachsa. Z opisu wynika, że mają amortyzatory dla kangoo do offroadu :D no i po kilku telefonach i gorącej linii z niemcami okazało się, że rzeczywiście to jest model do Pampy (może i do 4x4). Swoja drogą ciekawe, że żadna hurtownia nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie i trzeba szukać pomocy u przedstawiciela producenta.

PostNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2005, 13:30
przez jaca
arci napisał(a):witam a ile ci palił przy 160 liter gazu Jak dużo zwiększyło sie spalanie .Mój 1,4RN przy 165 km/h wziął około 12 l gazu .Ciekawy jestem jak się zachowują inne w tym przedziale szybkości
jaca napisał(a):Heloooo ja mam Pampe :)

Ale co ja moge powiedziec o swoim zawieszeniu ?!!
jest wyzsze od stad. (sprezyny sa inne ) tyle narazie wiem bo nie mialem problemow z tymi rzeczami :D ale powiem co nieco co wiem :
:wink:
Jednostka 1,4 napędza uterenowioną odmianę Kangoo oznaczoną jako Pampa. Różni się ona do wersji podstawowej zwiększonym prześwitem i wzmocnionym zawieszeniem. Z przodu zastosowano żeliwne wahacze oraz dłuższe i mocniejsze amortyzatory, inna jest konstrukcja przegubów i mocowanie stabilizatora.
Tył wyposażony został w sztywniejszą oś i wzmocnione drążki skrętne. Silnik z manualną skrzynią biegów oraz przewody hamulcowe i paliwowe chronione są 2-milimetrową blaszaną osłoną. Pampa jest nieco wolniejsza od wersji podstawowej (148 km/h) i potrzebuje więcej czasu na osiągnięcie setki (16,9 s).chociaz z tym sie nie zgodze :twisted: (komputer ogranicza predkosc , ale na LPG (instalacja omija kompa) jechalem okolo 160km/h :P Przeciętne spalanie to 7,7 l/100km.



Witam
moj wtedy wcisgnol LPG tez okolo 12 literkow moja predkosc nie spadla ponizej 120km/h max okolo 160km/h :twisted: ach te niemieckie drogi szybkiego ruchu szkoda ze u nas nie ma takich :(

PostNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2005, 13:32
przez jaca
_ONE_ napisał(a):No właśnie o to mi chodziło... bo szukając amortyzatorów do swojego auta zaciekawiła mnie informacja przy pewnych amortyzatorach Sachsa. Z opisu wynika, że mają amortyzatory dla kangoo do offroadu :D no i po kilku telefonach i gorącej linii z niemcami okazało się, że rzeczywiście to jest model do Pampy (może i do 4x4). Swoja drogą ciekawe, że żadna hurtownia nie jest w stanie odpowiedzieć na proste pytanie i trzeba szukać pomocy u przedstawiciela producenta.


:D Mam nadzieje ze przynajmniej w malym stopniu jakos pomoglem tobie :)

Pozdro

PostNapisane: poniedziałek, 31 stycznia 2005, 13:34
przez _ONE_
Jestem całkowicie uszczęśliwiony :D :D :D :D :D :D :wink: