przez Szumak niedziela, 30 stycznia 2011, 08:15
No to nie jest nic nowego ani odkrywczego. Regulację przeprowadza się w tradycyjny sposób przy pomocy śrubek na zimnym silniku.
1. zdjąć pokrywę,
2. ustawić wałek rozrządu w odpowiednią pozycję (zawór regulowany ma być zamknięty),
3. sprawdzić luz szczelinomierzem (bo może nie trzeba zmieniać),
4. popuścić nakrętkę kontrującą,
5. kręcić śrubką do momentu uzyskania interesującego nas luzu,
6. przykręcić nakrętkę,
7. sprawdzić luz raz jeszcze,
8. powtórzyć wymagane czynności dla pozostałych zaworów,
9. założyć pokrywę.
Suzuki Marauder [2001]:
Suzuki Burdelmam C50 [2006]
Był: Kangur Polarny 1.2 16V LPG [2002]:
Była: Babcia Asia 1.8 [1994]: