Strona 1 z 4

Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 17:02
przez lukas
Witam.

Zimny pali bez problemu, ciepły też wspaniale. Wigoru w ogóle nie stracił.
Ale czasem raz na kilkanaście odpaleń jest problem. :twisted: :twisted: :twisted:
Rano odpalam przejadę kilkanaście czy kilkadziesiąt kilometrów, zgaszę silnik i zaraz po tym znów odpalę bez problemu.

Problem jest jak postoi z 20 min, to potem zakręci odpali na ułamek sekundy i zaraz zgaśnie i tak w kółko. :cry:
Dziś kręciłem i waliłem w pedał gazu to załapał.
Odpalałem go potem z 30 razy i znowu jest dobrze. :shock:
Coś się zaczyna pierniczyć tylko co?
Podpowiedzcie koledzy co zrobić i gdzie jest ten czujnik położenia wału :?:

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: niedziela, 30 stycznia 2011, 18:53
przez Lucass
Nad obudową sprzęgła.
:)

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: środa, 2 lutego 2011, 20:26
przez lukas
I co tu robić?
Czyściłem styki, zamieniałem przekaźniki, komp milczy.
Od ostatniego postu przejechałem z 890 km i było dobrze do dziś, znowu raz zawiodła odpałka.
Filtr paliwa ma około 3 tysięcy może on?
Co jeszcze?

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: środa, 2 lutego 2011, 21:29
przez istanbul
A czy w momencie , gdy nie możesz odpalić - gruszka przy filtrze paliwa nie jest czasem zassana ? To może być ważny sygnał

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: piątek, 18 lutego 2011, 20:36
przez lukas
Jeździłem, szukałem, testowałem i co się okazało.
Wymieniłem filtr paliwa, oleje itp.
Zauważyłem powietrze w przewodzie zasilającym przed filtrem paliwa a za pompką ręczną. :shock:
No to pompka ręczna ręka i wio.
Powietrze przeszło do baku.
Po kilku minutach powietrze znowu w tym samym miejscu, i znów, i znów itd. :shock:
Uszczelka dobra no bo przecież nie wycieka paliwo jak pompuję ręcznie czy jadę.
Ale jak pompuję co kilka dni to jeszcze problemu z odpałką nie było.
Jak się pozbyć powietrza na stałe? A może to normalne?

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: sobota, 19 lutego 2011, 07:36
przez branio
Wymień gruszkę.

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: sobota, 19 lutego 2011, 20:24
przez bogdan02
Jak te oringi będą uszkodzone to powietrze wejdzie bo się robi podciśnienie, paliwo nie wypłynie bo jest gęste a jak pompujesz gruszką to te robi się ciśnienie i te oringi się uszcelniają

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: niedziela, 20 lutego 2011, 22:28
przez czarek0402
Witam,
Panowie coś nie widzę gruszki koło filtra paliwa...a w wężykach są pęcherzyki powietrza...jak je usunąć?Zaciąga powietrze gdzieś?Uszczelka?Oring?Nalać do pełna diesla?
viewtopic.php?f=78&t=3853 temat na forum
http://www.a.cdi.pl/clio/filtr-paliwa/ zdjęcia z wymiany

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: poniedziałek, 21 lutego 2011, 17:52
przez lukas
czarek0402 napisał(a):Witam,
Panowie coś nie widzę gruszki koło filtra paliwa...a w wężykach są pęcherzyki powietrza...jak je usunąć?Zaciąga powietrze gdzieś?Uszczelka?Oring?Nalać do pełna diesla?
viewtopic.php?f=78&t=3853 temat na forum
http://www.a.cdi.pl/clio/filtr-paliwa/ zdjęcia z wymiany


Jeżeli szukasz gruszki takiej z drzewa to nie znajdziesz.
Zobacz na 3 fotkę od lewej, zgrubienie na prawym przewodzie (czarna guma)

Re: Problem z odpałką 1.5 DCI

PostNapisane: poniedziałek, 21 lutego 2011, 18:17
przez czarek0402
Witam,
czyli jej nie widzę...za bardzo szukam coś na kształt gruszki,na pewno jej nie ma tak jak na zdjęciu tuż obok filtra...a może jej nie ma już,a była..były 1.5dci bez pompki ręcznej?Dzisiaj było -14°C,dwa razy grzanie świec i 4-5sekund odpalania... :roll: