Strona 1 z 3

Problem boczne drzwi ale lewe

PostNapisane: czwartek, 24 lutego 2005, 19:56
przez Crash
Kurde Kangoorek o miesiąca a tu problemy :cry:
Centralny sprawował mi się super do czasu małych mrozów gdzie jak wiadomo jest problem z otwarciem bocznych drzwi i z zamknięciem. Po otwarciu drzwi udało się je zamknąć wciskając wcześniej guzik. I tu powstał problem tych drzwi nie zamyka centralny. Po rozebraniu boczka drzwi okazuje się że wszystko ok linki chodzą ale siłownik nie. i teraz tak prawe boczne drzwi mają 2 bolce przesyłające impuls do centralnego. Natomiast lewe drzwi mają 3 bolce :!: Mało tego pod tymi bolcami na słupku jest takie małe dziadostwo pod którą jest sprężynka. Po wykręceniu tej kostki okazało się że dochodzi tam 5 przewodów 3+2 do tej blaszki ze sprężynką. Może ktoś miał ten problem albo wie do czego ten dodatkowy element służy. Może ma to coś wspólnego z otwieraniem korka wlewu :?: W instrukcjach w download tego elementu nie ma rozpisanego. Sprawa jest jeszcze taka że przy zamykaniu nie ma impulsu elektr na lewe drzwi a na prawe jest. Przypuszczam że pierwszy lepszy elektryk tego nie zrobi a do ASO nie chce mi się jechać

Pozdrawiam

PostNapisane: czwartek, 24 lutego 2005, 22:32
przez kerry
Nie mam drzwi z lewej, ale z instrukcji pamiętam, że po odkręceniu korka paliwa, zamek lewych drzwi przesuwnych powinien się zablokować automatycznie aby przypadkowo ich nie otworzyć i nie uderzyć w pistolet wlewowy włożony do otworu wlewowego. Być może ta kostka ma coś wspólnego...

PostNapisane: czwartek, 24 lutego 2005, 23:01
przez Crash
Jak działał centralny na te drzwi to przy otwieraniu korka zamek zamykal się a teraz już nie :cry: Czuję tu większy problem pewnie bez sporego wydatku się nie obejdzie

Pozdrawiam

PostNapisane: piątek, 25 lutego 2005, 17:50
przez orys
Miałem ten sam problem, u mnie wina leżała po stronie korka od paliwa gość wlewając paliwo źle go zamkną i drzwi nie chciały się otworzyś. Teraz sam tankuję i wszystko jest ok. dokładnie przyciskam korek i dokładnie zamykam :wink:
Powodzenia

PostNapisane: piątek, 25 lutego 2005, 20:54
przez Crash
Też myślałem o tym ale od strony wlewu jest ok chyba że walnął ten moduł za to odpowiedzialny. Podobno jest on schowany od wewnątrz z tylu w okolicach miejsca na głośnik. Jednak chyba jutro udam się do elektryka bo mnie to juz denerwuje.

Pozdrawiam

PostNapisane: sobota, 26 lutego 2005, 13:43
przez benski
Ja mam drzwi z lewej strony i rzeczywiście po otwarciu wlewu lewe tylne drzwi blukowane są bolcem. Słychać jak przeskakuje.
Myślę, że należy jeszcze wziąć pod uwagę zamarnięcie jakiegoś elementu. Ja miałem właśnie taki problem. Centralny niby pracował ale drzwi nie chciały się otworzyć. Przymarca linka w pancerzu. Ma kształt litery U i wystarczy, że dostanie się do środka trchę wody + mrozik i mogą być problemy. Ale "ten typ już tak ma", czyli byle do wiosny.

Pozdrawiam,
benski
Wxpression 1.2 16V

PostNapisane: sobota, 26 lutego 2005, 14:55
przez _ONE_
Proponuję looknąć tu...
LINK

PostNapisane: niedziela, 27 lutego 2005, 19:30
przez Crash
Posprawdzałem i okazuje się że na wyjściu na słupku gdzie idzie połączenie do drzwi nie ma wogóle żadnego impulsu przy załączaniu centralnego. Natomiast siłownik jest ok sprawdzany był z akumulatora i działa. Więc problem jest albo po stronie samego centralnego albo po stronie tego zabezpieczenia z korka wlewu.

Pozdrawiam

PostNapisane: wtorek, 1 marca 2005, 22:23
przez Crash
_ONE_ mam prośbę czy w tamtym poście do którego podałeś link wpisywałeś się jako Gość :?: I czy rozwiązaniem twojego problemu była wymiana tego modułu czy naprawa? Masz może schemat tego urządzenia albo czy jest możliwość sprawdzenia go miernikiem czy jest dobry bez jechania do serwisu?

Pozdrawiam

PostNapisane: środa, 2 marca 2005, 20:08
przez _ONE_
Tak to też byłem ja :D
Moduł rozebrałem... zerwałem dwa nity, którymi był przymocowany do blachy i otwarłem konserwę, a w środku jeden wielki krater :!: Sprawdź :!:
Zapomnij o serwisie, oni potrafią tylko wymienić el. na nowy i to nie zawsze to co trzeba.
Mój moduł nadaje się do kosza, nowy (tylko w renault) kosztuje kilka setek. Używany można nabyć za ok 100zł. Nie nabyłem nowego starego modułu i tak jeżdżę. Kiedyś jak już mnie mocno przyciśnie to sprawię sobie takowy. Wydaje się możliwe zrobienie obejścia. W takim przypadku nie będzie blokady przy korku, to jest nam najmniej potrzebne, za to będzie działał siłownik lewych drzwi.