Strona 1 z 3

Stuki przy skręcie

PostNapisane: wtorek, 15 marca 2005, 11:32
przez Maniek36
Mam problemik , mianowicie w trakcie skrętu w lewo słychać stuki takie przerywane i słychać je w zdłuż lewego boku a jak skręcam w prawo to tylko nie raz tak słychać , co to może być , może ktoś mi pomoże :?:

PostNapisane: wtorek, 15 marca 2005, 18:55
przez orys
U mnie tarło przy skręcie w lewo- klocki i tarcze do wymiany :wink:
Może końcówka lub łącznik w zawieszeniu :?:

PostNapisane: wtorek, 15 marca 2005, 19:40
przez AdiK
A jaki masz przebieg bo moze to być przegub.

PostNapisane: środa, 16 marca 2005, 10:48
przez PanKot
ja bym obstawał za przegubem. Miałem coś takiego, zbagatelizowałem i jeździłem dalej. Po jakimś czasie słyszałem te dźwięki (delikatne chrobotanie) podczas jazdy na prost przy prędkościach około 90km/h.
Wróciłem z Sosnowca do Warszawy i na parkingu podczas manewrów parkowania przegub rozleciał się i straciłem napęd. Podczas holowania do warsztatu zgubiłem całą półoś. musiałem kupić "używkę" za 250zł.

PostNapisane: piątek, 18 marca 2005, 09:36
przez Maniek36
Przebieg mam140 000 km a do tych stukotów doszedł jeszcze jeden który zagłusza ten pierwszy .Normalnie jak by w podwozie walił.Jeśli to przegub to jaka jest cena nowego ??

PostNapisane: poniedziałek, 21 marca 2005, 09:00
przez misiek288
nowy przegub kosztuje od 150-200 PLN (zależnie od firmy z której jest i czy z mieszkiem)

PostNapisane: środa, 23 marca 2005, 19:07
przez Maniek36
Misiek 288 to bardzo ciekawe co piszesz bo u mnie samego przegubu nie kupi tylko z całą ośką a cena to ok.500 zł.bo to z ABS.Teraz znalazłem używaną za 350 ale na wstepie spuścił o 50 zł.W dodatku dowiedziałem sie że wszystkie te przegubo ośki są po regeneracji a nowa kosztuje w granicach 1000 do 2000 zł.Pewnie prosto z francuskiej fabryki.Podziekowałem i zdecydowałem sie na te używaną ,bo nie mam zastrzeżeń jak na razie do tych handlaży cz.używanymi,ale wole to niż ze sklepu ,droższe i nie wiadomo ile też na tym pojeździ.Czas mnie goni wiec musze zrobić ale gnebi mnie to bo czuje że ktoś mi tu kit wciska .Jak coś wiecie o tej regeneracji cześci napiszcie bede wdzieczny przyda sie na drugą strone jak nawali.

PostNapisane: środa, 23 marca 2005, 20:15
przez Gość
Temat pó³osi by³ ju¿ trochê wa³kowany poszukaj na forum... przeguby s± razem z pó³osiami. Zdecydowanie nie polecam kupowania pó³osi (po regeneracji ofkoz) poni¿ej 300z³. Polecam firmê Lobro, ale jest droga.
Zanim kupisz jak±¶ pó³o¶ proponujê zaznajomiæ siê ze na stron± http://www.motomax.pl jest tam wiele ciekawych informacji.

PostNapisane: środa, 23 marca 2005, 20:18
przez _ONE_
upss nie zalogowałem się... :oops:

PostNapisane: czwartek, 24 marca 2005, 09:28
przez misiek288
panowie coś mi tu kręcicie z tymi przegubami :!: pracuje w sklepie z częściami samochodowymi i jak byk leży mi na pólce przegub ZEWNĘTRZNY do kangura 1.2, 1.4, 1.9 metelli za 175-PLN :!: a wy tu o jakiś półoskach mówicie, wyjaśnijcie mi oco biega bo właśnie zgłupiałem w tym temacie :idea: