Jezeli posiadasz Kangoo z silnikiem F8Q (1.9D) a chcesz miac troche mniej niz 21sec. do 100km/h to czytaj dalej. 1. Na pierwszy ogien idzie katalizator, wybijamy wklad porcelanowy i wspawujemy rure w srodek katalizatora (mozemy wyciac kata. i wspaywac go tylko na przeglady, ja tak robilem). 2. EGR - zawor recylkulacji spalin - miesci sie pod plastikowa obudowa filtra powietrza, wyglada jak spodek (UFO) z podlaczonym podcisnieniem to pod cisnienie nalezy odlaczyc. 3. Filtr powietrza - kupujem stozek dowolnej firmy, jedziemy do firmy ktora zajmuje sie dorabianiem roznych rzeczy z plastiku niech nam zrobia pudelko w ktorym zamkniemy stozek. Kupijemy tzw. bass reflex 80mm w jakims sklepie ze sprzetem audio, potrzebna nam jeszcze rura flex 80mm(aluminiowa elastyczna). W pudelku robimy 2 dziury, jedna na dolot zimnego powietrz z pod maski, drugi na polaczenie orginalnego doloty na ktorym montujemy stozek (ktory jest w podelku). montujemy wszystko do kupy, wywalamy papirowy filtr i mozemy cieszyc sie 10% wzrostem predkosci maksymalnych na poszegolnych biegach (moze poza 5-ą gdzie w gre wchoda bardzo znaczne opory aerodynamiczne). Gratujule tym ktorzy doczytali do koncza i informuje,ze sprawdzilem emiprycznie wyzej podane zalecenia na swoim samochodzie

.
Lublin 3 4CT90-1
Bylo Kangoo F8Q eco
http://www.rapczyn.prv.pl <--Kangoo
http://www.duel.com.pl <-- Kolektory sloneczne