Bullitt napisał(a):Rafal napisał(a):a ile kosztuje taka impreza???
tzn jakby przyjechał Kangoorem i powiedział "zróbcie z niego pędziwiatra" to ile musiałbym zapłacić za wszystko???

Z mojego rozeznania wynika, że chip 1,5 dCi 80KM mozna juz miec za 1250 zł, a modul cyfrowy (zewnetrzny) to niestety wydatek 2400-3000
Osiągi może nie pędziwiatra, ale rozsądne. Wszystkie w granicach 100-106 KM i 225-230Nm
Ludzie moduly zewnetrze to ZŁO, zadne boxy - przez boxa to mozna nabawic sie dymienia z rury. Jezeli juz to tylko zmiana progamu w ECU (np. przez zlacze diagnostyczne). z 1.5dCI 80KM mozna bez dymienia i problemow ze sprzeglem wycisnac ok. 107KM i 245Nm.
Zeby z Kangoo zrobic pedziwiatra to trzeba zrobic SWAP na 2.2dCI/2.0 16v lub przynajmnie 1.9dCI/1.8 16v
Rafal napisał(a):no no!
Może to i kiedyś sie uda.
A tak wg, to kim jestes flacha? Domyślam się że mechanikiem samochodowym z zawodu, albo masz bardzo drogie hobby?!?
Zajmujesz się zawodowo tunningiem softu?
Jeśli tak to powiedz czy zwiększając moc obliczacie jakoś o ile spadnie żywotność silnka lub coś podobnego??
Flacha = zolnierzem byl. Co do zywotnosci silnika i osprzetu to jest jak z kazda rzecza - "jak sie dba, to sie ma". Te silniki moga zniesc wiecej, nie powinno byc duzych roznic w zywocie silnika, turbina - jak sie schladza po butowaniu to tez nie powinna sie wysrac wczesniej. Spalanie paliwa moze byc i o 1Litr mniejsze.
Jednym slowem same plusy.
Problem w Renault (nie tylko) jest sprzeglo ktore ma problemy z przenoszeniem wiekszych momentow obrotowych - ale i na to mozna znalesc rozwiazanie.
Flacha milo Cie widziec na forum Kangoo - pzdr.