

W³a¶nieRAPczyn napisał(a):Peter z KTP i KRC robil GTX (najpierw GT chojnacki potem walek i strojenie w V-techu) tyle ze on ma 1.6 8v 90KM teraz ma - zebym nie sklamal chyba 115-120KM ale dobrze nie pamietam. Swiatek tez jest dobrym specem od walkow a wysterowac mozesz sobie samemu kupujac pigiback (czy jak to sie cholerstwo nazywa) - tylko trza chcic i miec $$$.
zuwik napisał(a):Kolega poruszył bardzo ciekawe zagadnienie, aż szkoda, że niktnie odpowiedział: czy nie "brakuje skrzyni" po takim wzroście?
kaczorek napisał(a):Mam jedną uwagę, co do tuningowania 1.5 dci 80 KM. fabryczna skrzynia biegów już jest za krótka (moim zdaniem) stąd całkiem dobre przyspieszenia (wiem, wiem nie dla wszystkich). przy prędkości 125km/h (na 5 biegu) silnik kręci ok. 3000obr/min. jak łatwo policzyć przy 4000 osiąga jakieś 166 km/h... Co tutaj pomoże tuning? że samochód poleci 190km/h? pewnie tak, ale taki samochód na pewno nie będzie miał takiej samej trwałości, co seryjny. owszem, można powiedzieć, że przecież nikt nie będzie tak jeździł cały czas. ale w tym momencie pojawia się pytanie to po co to ROBIĆ??
wydaje mi się, że zanim się zchipuje ten silnik należy cos zrobić, ze skrzynią. chyba, że ktoś lubi startować ze świateł jak wyścigówką (choć i to nie do końca, tego silnika nie ma co wkręcać na obroty. i tak rozsądnie przyspiesza do 3000 obr/min).
Bullitt napisał(a):Dlaczego ma brakowaćDo 4500-4600 jest ok 185 km/h. Flaszki jest szybszy jeszcze. Ale tu nie chodzi o V max, tylko o przyspieszenie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości