Wiz napisał(a):To mam taka propozycje nastepny ZLOT robimy u Bullitta i psujemy wszystko co przyjedzie na ten ZLOT. Kto jest za
JA JA JA
pozdrawiam
jas
Wiz napisał(a):To mam taka propozycje nastepny ZLOT robimy u Bullitta i psujemy wszystko co przyjedzie na ten ZLOT. Kto jest za
Wiz napisał(a):
A teraz trudne pytania do kolegi Droidboo:
- ile kolega chce wydac na zabawe z Kangoorkiem
- czego kolega oczekuje od modyfikacji
- mocnego dolu
- dlugiej gory
- zachowania zywotnosci
Temat jest prosty i jasny (jak narazie).
Wymagasz dlugiej jedynki - dostepne w Erze lub benzyniakach
Chcesz miec dobry dol i dluuuuga gore - sugeruje zakup (tak jak wspominal Adik) 2.0 w benzynie + turbo
Nie chcesz zmniejszenia zywotnosci to kup odrazu cos fabrycznego z duza moca.
Wczesniej pisal juz Lucass ze swap to spory wydatek, albo tego nie doczytales albo przeoczyles. Podpowiem ze jak policzysz koszty i potencjalne zyski to Ci wyjdze ze sie NIE OPLACA. Silnik 1.9 ma w okolicach 120 koni a po virusie bedzie mialo w okolicach 140 wiecej nie dasz rady bo fabryczne sprzego nie uciagnie. Sumarycznie wydajac DUZE pieniadze zyskujesz w okolicach 25-30 koni wiecej niz pozostajac przy 1.5 +odrobina dodatkow (tanich stosunkowo i w porownaniu do swapu) i virus oczywiscie.
Kolejne dobre pytanie:
- kolega jezdzil zrobionym do 105 koni kangoosiem
Niewydaje mi sie bo w swoich postach wczesniej pisze o krotkiej gorze i zmniejszonej zywotnosci. Naprawde zalecam posluchac "starszych" i uwierzyc ze moze to nie jest 8000 obr/min ale rwie odpowiednio. Gora ladnie ciagnie, nic nie puchnie (no moze poza IC ktory jakby nie dawal rady ) a zywotnosc jest uzalezniona od tego czy dbasz o silnik czy nie. W tym klubie sa takie co maja zrobione o 0 do 100 000 km przebiegu na virusie i maja sie lepiej niz jedne z przebiegiem 50 000.
Czy kolega wie co powoduje turbo dziure
U nas ten problem nie jest tak duzy jak by sie moglo wydawac a poza tym kto jezdzi ponizej 2000obr Dyskusja na ten temat zupelnie niedawno prowadzona w innym watku tez warto poczytac.
Z jednym sie musze zgodzic SKRZYNIA. Mogla by byc dluzsza ale na 4 i 5 biegu Pozostale biegi dzieki temu ze sa krotkie daja niezle mozliwosci przy starcie. Przekonaly sie o tym nie jedne dwulitrowki
Na koniec jedna uwaga, czesto wyscig wygrywa nie samochod a kierowca
A mialem sie nie odzywac [/color]
Wiz napisał(a):Przepraszam ze sie odezwalem teraz to juz naprawde zamilcze
przynajmniej bede sie BARDZO staral
P.S. Bullitt kiedy zlot Bo chetni juz sa
Lucass napisał(a):Żeby była jasność - nikt Cię tu nie zniechęca do projektu. Po prostu chcemy Ci tylko zwrócić uwagę na pewne szczegóły o których lepiej jest wiedzieć zanim wybebeszy się skoczka i unieruchomi na długie miesiące z braku kasy lub mocy przerobowych na przykład.
To takie dziwne forum, gdzie nikt nikogo nie napuszcza na wariackie pomysły, a potem z loży szyderców obserwuje i po polsku cieszy się z niepowodzenia
Lucass napisał(a):PS. Ja też jestem za zlotem u Bullitta
dempsej napisał(a):Chociaz sam swap na 1.9 nie powinien być trudny, jako że ten silnik w kangoo występowal.
Lucass napisał(a):Niemniej 80, a 120 KM to dwa różne silniki o tej samej pojemności. Tak kiedyś usłyszałem. Nie wymądrzam się bo pewny nie jestem, niemniej mało prawdopodobne wydaje mi się aby przyrost mocy rzędu 50% można było uzyskać samym softem
Lucass napisał(a):A ja i tak twierdzę, że póki co to wszystko są spory akademickie
Trzeba byłoby obejrzeć oba silniki ( z dokumentacją najlepiej) z całym osprzętem i dopiero zastanawiać się czy coś z tego wyjdzie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości