Mały wirusek w DCi

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Postprzez Gość piątek, 14 kwietnia 2006, 09:03

Dziêki Bullit za info.

A przy ilu kangorek ma odciecie bo mi sie nigdy jeszcze nie odcielo ?

pozdro
Gość
 

Postprzez Wiz piątek, 14 kwietnia 2006, 14:45

Skarb ja teraz moge powiedziec tylko tyle ze:
- wszystko wskazuje ze problem ze skrzynia biegow nie mial zwiazku ze zmiana softa. Dawala wczesniej BARDZO NIKLE oznaki padaczki a wykonczyla sie po rajdzie i wirusie razem wzietych :) Dokladnie to padl uklad roznicowy a nie skrzynia :)
Wszystkim ktorzy lubia, chca i potrafia sie wykazac cierpliwoscia przy uzytkowaniu softa + wirus, bardzo polecam, jedzi sie milo :twisted:

P.S. Kavka te silniki sie kreca bezpiecznie powyzej 3000 a jaki fan jest wtedy hehehehehe
Nic nie poprawia lepiej humoru z rana jak zjedzenie na swiatlach oplastikowanego GOLFiarza ze znaczkiem GTI 8)
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez boy piątek, 14 kwietnia 2006, 15:45

Ile kosztuje przeprogramowanie komputerka w Kangoo?
Avatar użytkownika
boy
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 2
Dołączył(a): środa, 12 kwietnia 2006, 23:00

Postprzez kavka piątek, 14 kwietnia 2006, 15:51

Kavka te silniki sie kreca bezpiecznie powyzej 3000 a jaki fan jest wtedy hehehehehe
Nic nie poprawia lepiej humoru z rana jak zjedzenie na swiatlach oplastikowanego GOLFiarza ze znaczkiem GTI

Dokładnie Wiz dokładnie :lol: :lol: Ja jednak zawsze pouczam ojca jak wykręca powyżej 3000 obr/min :lol: :lol: Ale faktycznie efekt jest ... :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez dempsej wtorek, 25 kwietnia 2006, 11:32

Myslicie, ze po 90000 km w niecale 3 lata silniczek nadaje sie na wirusa?
1.5 82KM.
Przeglady terminowo, dobre paliwo, zadbane turbo (tak sadze - nie wysilany na zimno i gaszony po dluzszej chwili), bezawaryjny... generalnie chodzi jak nowy, ale moze sa jakies przeciwskazania?
I ile to kosztuje ;P.

Swoja droga extra silnik, 5,5l/100km po wawie. Pzeciez to jakis cud alboco? ;]
Avatar użytkownika
dempsej
II Vice Kangoomistrz 2009
II Vice Kangoomistrz 2009
 
Posty: 789
Dołączył(a): czwartek, 24 listopada 2005, 00:00
Lokalizacja: Okolice Wawy

Postprzez Bullitt wtorek, 25 kwietnia 2006, 13:42

dempsej napisał(a):Myslicie, ze po 90000 km w niecale 3 lata silniczek nadaje sie na wirusa?
1.5 82KM.
dempsej napisał(a):Przeglady terminowo, dobre paliwo, zadbane turbo (tak sadze - nie wysilany na zimno i gaszony po dluzszej chwili), bezawaryjny... generalnie chodzi jak nowy, ale moze sa jakies przeciwskazania?


Nie ma.

dempsej napisał(a):I ile to kosztuje ;P.


Musisz sam zadzwonić np do Mastersa i zapytac.

dempsej napisał(a):Swoja droga extra silnik, 5,5l/100km po wawie. Pzeciez to jakis cud alboco? ;]


Po programie 5,8 l/100km po mieście, na seryjnych kołach. Na 195/55/15 o ok 0,5 litra więcej.
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez skarb środa, 26 kwietnia 2006, 23:24

No to ja jednak jakiś nienormalny jestem - bo mnie pali około 7,7l/100 w mieście i to na serii z klimą. Fakt, że raczej najczęściej pierwszy ruszam ze świateł , ale mi się zawsze śpieszy. Pewnie z wirusem by mi wyszło jakieś 10.

Prośba do Wiza (bo wiem, że ma podobny styl jazdy do mojego) - niech się przyzna ile mu średnia po chipe wychodzi (na całym baku - tylko jak można to bez dywagacji w stylu - pali tyle, ale jakby się jeździło inaczej to by było mniej). Chodzi o konkrety - obstawiam 9 do 10l/100 km. bo żal nie wcisnąć.

Z drugiej strony to nie uważam, że jak komuś pali 8 czy 10/100 to jest jakoś niedobrze. Tyle że czasami mi się wierzyć nie chcę, bo skoro przy docieraniu kangurek spalił mi na trasie przy jeździe do 90/km/h 6,0 to nie wierzę, że po mieście w korkach może palić 5,8 - no chyba że się jeździ 50km/h.


Pozdro
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postprzez Bullitt czwartek, 27 kwietnia 2006, 06:37

Po pierwsze po spalanie spadło o ok. 0,5 litra wzgledem serii przy normalnej miejskiej jeździe. Co nie znaczy, ze wolno. Po prostu płynnie jeśli się da. Może jeździsz w złym zaktesie obrotów, bardziej jak benzyną? Mojemu ojcu Torbacz zawsze w miescie pali więcej jak mi, a jeździ znacznie spokojniej. Mój przy katowaniu po miescie doszedł w okolice 7,5 litra. Wiącej to da sie spalic tylko w trasie przy predkości w okolicach maksymalnej.

Z drugiej strony to nie uważam, że jak komuś pali 8 czy 10/100 to jest jakoś niedobrze.


Jakby doszedł w okolice 10 l to juz jest bardzo niedobrze. Trzeba sie zając silniczkiem.

Tyle że czasami mi się wierzyć nie chcę, bo skoro przy docieraniu kangurek spalił mi na trasie przy jeździe do 90/km/h 6,0 to nie wierzę, że po mieście w korkach może palić 5,8 - no chyba że się jeździ 50km/h.


To bardzo duzo. Po dotarciu przy tej predkosci pali o 2 litry mniej (stwierdzone u kilku naszych kolegów - nawet u Wiza :wink: )
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez Wiz czwartek, 27 kwietnia 2006, 10:49

Wezwany do tablicy odpowiadam:
Standartowe spalania po moim miescie to 6,5 do 7 na wirusie i 15'' felgach
Ostatnia wizyta w Wawie zakonczyla sie wynikiem 6,17 (wchodzi w to 120km po miescie pozniej wyjazd czyli trasa+Wawa+powrot)
Faktem jest ze NIGDY nie udalo mi sie osiagnac wyniku ponizej 5l :!: moj najlepszy wynik to 5,5.
Nie da sie ukryc ze przy spokojnej jezdzie spalanie nie wzrosnie za to jak pogonisz mu kota to juz bedzie niefajnie.
Tak jak pisal Bullitt polecam przestudiowanie wykresu mocy i momentu to pomoze w obnizeniu spalania (przynajmniej powinno). Inna sprawa ze staram sie nie jezdzic szybciej niz 130 (jak nie musze) bo powyzej tej wartosci to juz sie zaczyna wir w baku.
P.S. Tarcze zmieniam co 60KKM a klocki w najlepszym razie po 30KKM wiec hamulce dostaja ostro w czasie mojej jazdy :twisted:
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez kavka czwartek, 27 kwietnia 2006, 14:26

wiec hamulce dostaja ostro w czasie mojej jazdy

Właśnie to jest najgorsze ... Hamulce po chipie tak dostają że hoho . Najgorzej jest na trasach szybkiego ruchu (np. "gierkówka") ... Butujesz szybko do 100-120 a zaraz światła i do zera i znów ...
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron