Dyfer

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Postprzez zuwik niedziela, 3 kwietnia 2005, 21:20

_ONE_ prawda, cały napęd 4x4 pochodzi od Nissana. Raf prawda też, nasz Kanguś z napędem na 4 łapki nie ma ani jednej blokady. A nawetjakby miał - podzespoły Nissana nie koniecznie będą pasowały do podzespołów Renault.
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez michal niedziela, 3 kwietnia 2005, 21:34

uświadomcie mnie jaki napęd ma zwykły kanguś tj. które koło się kręci - załóżmy że go podniesiemy? (a może jest tak inteligentnie jak w ursusie - te które ma ciężej w danym momencie??
michal
helios 1.5 dci
Avatar użytkownika
michal
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 244
Dołączył(a): niedziela, 9 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: warszawa

Postprzez shoem poniedziałek, 4 kwietnia 2005, 06:31

...nie przesadzajmy z tą inteligencją u Kangoorków :lol: :lol: :lol:
z tego co wiem to zachowują się jak każdy przyzwoity samochodzik i idą na łatwiznę, czyli kręcą tym czym łatwiej....
Shoem (...obecnie niezakangoorzony...)
Kangoo 1,4 OCEAN LPG (...to była fura...)
Słupsk
Avatar użytkownika
shoem
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 217
Dołączył(a): środa, 11 lutego 2004, 00:00
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Rafal poniedziałek, 4 kwietnia 2005, 09:09

shoem napisał(a):...nie przesadzajmy z tą inteligencją u Kangoorków :lol: :lol: :lol:
na łatwiznę, czyli kręcą tym czym łatwiej....


Jak ktos nie wiezy zapraszamy z shoemem na specjalny tor do testowania kangoorow pod gdynia, wtedy bedziecie mogli zobaczyc to na wlasne oczy.... hihihihihih
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez zuwik poniedziałek, 4 kwietnia 2005, 11:10

michal napisał(a):uświadomcie mnie jaki napęd ma zwykły kanguś tj. które koło się kręci - załóżmy że go podniesiemy? (a może jest tak inteligentnie jak w ursusie - te które ma ciężej w danym momencie??

No cóż... Dyfer ma za zadanie dawać moc tam gdzie luz, a gdyby go nie było to na zakrętach na asfalcie półośki by się ukręciły ze względu na to, że wewnętrzne koło leci po mniejszym okręgu ale z tym samym speedem co zewnętrzne, przez co obraca się szybciej. Zły skutek istnienia dyfra jest taki, że jak jesteś jednym kołem na asfalcie a drugim na lodzie, to możesz zapomnieć o jeździe pod górę, gdyż koło na asfalcie stoi, a na lodzie się kręci. Jak będziesz w takiej sytuacji gwarantuję, że po minucie się zirytujesz :wink: :lol: Wiem to z autopsji :wink:
Rafał napisał(a):zapraszamy z shoemem na specjalny tor do testowania kangoorow pod gdynia
Możesz być pewny, że kiedyś tam wpadnę :wink:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez shoem czwartek, 21 kwietnia 2005, 07:18

...tak apropo to szperę można znależć :
http://www.motorsport.istore.pl/sklep,1 ... 271,0.html
Shoem (...obecnie niezakangoorzony...)
Kangoo 1,4 OCEAN LPG (...to była fura...)
Słupsk
Avatar użytkownika
shoem
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 217
Dołączył(a): środa, 11 lutego 2004, 00:00
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez zuwik czwartek, 21 kwietnia 2005, 13:49

Ha ha ha, grosze :lol: :wink: Temat chyba trzeba zakończyć, bo blokady praktycznie nie da się zmontować. W teorii wygląda to tak, że koszt byłby większy niż szpera znaleziona przez shoema :(
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Poprzednia strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości