Dyfer

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Dyfer

Postprzez zuwik środa, 30 marca 2005, 15:18

Nie wiem czy to tu czy nie... Bo ideę mam kompletnie zwariowaną... Czy ktoś wie czy da się wsadzić do kangoo dyfer z innego auta posiadający blokadę? Moje ciągotki do łąk pragną 4x4, no ale z braku $$$ blokada dyfra na jednej osi dałaby niesamowicie dużo... Ale :arrow: czy to jest wogóle realne :?:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez AdiK środa, 30 marca 2005, 15:32

Myślę że jest to realne, musiał bys dobrac dyfer uniwersalny pasujący do przekladni Kangurka,więcej informaci znajdziesz na stronkach zwiazanych z autkami 4x4.
Myślę ze nawet zwykła szpera poprawiła by zachowanie w terenie.
Pozdrawiam Adrian

Był KaleidoGwiezdnyPył 1.5dci75
Jest Peugeot 5008 2.0HDI
Avatar użytkownika
AdiK
Kangoomistrz 2009
Kangoomistrz 2009
 
Posty: 1033
Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: poszukiwana

Postprzez zuwik środa, 30 marca 2005, 16:02

Trochę za tematem googlałem, allegrowałem, ale kompletnie nic nie znalazłem... No, może poza ładnymi felgami :lol: Ale nie o to się rozchodzi :wink: Pytanie właśnie, czy ktoś coś takiego robi, gdzie można kupić no i za ile...
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez _ONE_ środa, 30 marca 2005, 19:00

Myślę, że warto szukać w firmach, które przygotowują auta specjalnie do sportu... z tego co słyszałem to na zamówienie zrobią szperę nawet do matchboxa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MK czwartek, 31 marca 2005, 05:48

I w tym momencie dowszliście do miejsca, gdzie lepiej poszukać starszego bezdomnego zwierzaka z napędem na 4 łapy :twisted: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez zuwik czwartek, 31 marca 2005, 13:28

To fakt, blokada w takiej firmie mogłaby trochę wynieść, poza tym nie mogę znaleźć namiaru na żadną z takich firm. Dlatego myślałem raczej o przeszczepie z jakiegoś innego autka, ale skąd się dowiedzieć z którego by pasowała :?: :?
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez shoem piątek, 1 kwietnia 2005, 06:56

...z mojego doświadczenia wynika że taka szpera (bo moim zdaniem tylko to wchodzi w rachubę) czyli mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, oprócz wielu zalet w terenie ma także parę wad na drodze :) , przedewszystkim [1] jest doszyć głośna (jak chcecie usłyszeć to wybierzcie się na najbliższego KORMORANa) i wydaje specyficzny świst, który na dłuższą metę może być męczący, [2] zdecydowanie szybciej zużywają się opony i [3] poruszając się na asfalcie trzeba zachować szczególną ostrożność bo zachowanie samochodu jest diametralnie różne i dla niewprawnego kierowcy może być niebezpieczne (oczywiście przy wyprawach na zakupy to się tego nie zauważy :lol: )
podsumowując: gdybym tylko mógł to bym sobie założył :twisted:


...prawdopodobnie niektóre z wersji sportowych CLIO (może williams) miały szperę 40% , wystarczy przełożyć kosz satelitów,jeśli pasuję :) i do boju :!: :!: :!:
Shoem (...obecnie niezakangoorzony...)
Kangoo 1,4 OCEAN LPG (...to była fura...)
Słupsk
Avatar użytkownika
shoem
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 217
Dołączył(a): środa, 11 lutego 2004, 00:00
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez zuwik piątek, 1 kwietnia 2005, 09:26

I właśnie dlategop wolałbym blokadę. Bo szpera fajnie działa na asfalcie (no pomijając to ścieranie), a w terenie jedynie pomaga. A mi chodzi o teren. Tymczasem blokada w terenie jest de best i nie ma żadnego wpływu na jazdę uliczną. Na szrotach można znaleźć takie rzeczy? Czy tam tylko blachę mają? (lenistwo to podstawa - po co jechać sprawdzać, jest forum :lol: :wink: )
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez _ONE_ piątek, 1 kwietnia 2005, 09:32

Pomysł jest dla mnie abstrakcyjny, ale może warto poszukać w rozwiązaniach nissana, który jak wiadomo w części był powiązany z renault.
Z tego co chyba słyszałem 4x4 w kangoo projektowali właśnie w nissanie.
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Rafal niedziela, 3 kwietnia 2005, 20:53

a z tego co ja słyszałem to nasz 4x4 nie ma blokady... jak sie pan zsuniesz do rowu prawa strona to i tak nie wyjedziesz...
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Następna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości