Mały wirusek w DCi

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Postprzez Bullitt piątek, 16 stycznia 2004, 15:14

RAPczyn napisał(a):[
Ludzie moduly zewnetrze to ZŁO, zadne boxy - przez boxa to mozna nabawic sie dymienia z rury. Jezeli juz to tylko zmiana progamu w ECU (np. przez zlacze diagnostyczne). z 1.5dCI 80KM mozna bez dymienia i problemow ze sprzeglem wycisnac ok. 107KM i 245Nm.

Zeby z Kangoo zrobic pedziwiatra to trzeba zrobic SWAP na 2.2dCI/2.0 16v lub przynajmnie 1.9dCI/1.8 16v


Problem w Renault (nie tylko) jest sprzeglo ktore ma problemy z przenoszeniem wiekszych momentow obrotowych - ale i na to mozna znalesc rozwiazanie.

Flacha milo Cie widziec na forum Kangoo - pzdr.



No właśnie, akurat Kangoorek nie dymi po założeniu modułu i takim strojeniu jak Flacha eksperymentował. Nie mówię, że moduł jest lepszy, ale na razie nie mozna w W-wie po szeregowym go zarazić... pozostaje wycieczka do Kraka, albo poczekać. A 245 Nm to strach ze wzgledu na to nieszczesne sprzegło...
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez Rafal piątek, 16 stycznia 2004, 19:37

okazuje sie ze jesy=tem jeszcze duzym laikiem:
"turbina - jak sie schladza po butowaniu to tez nie powinna sie wysrac wczesniej"- Rapczyn o co chodzi??? butowaniu????
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Lukasz_Kangoo sobota, 17 stycznia 2004, 00:28

Uwaga tłumaczenie ;-)
Jak się odpowiednio schładza turbinę po ostrej jeździe (i nie tylko po ostrej ;-) ) to powinna długo służyć.
Tak mi się przynajmniej wydaje ;-)
Lukasz Stawiarski
KANGOO 1.4 (K7J) CB
Warszawa #GG - 2535619
K.A.N.G.O.O.: Kinetic Artificial Neohuman Generated for Online Observation
Lukasz_Kangoo
Ojciec Założyciel
Ojciec Założyciel
 
Posty: 597
Dołączył(a): wtorek, 16 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RAPczyn sobota, 17 stycznia 2004, 17:26

Jak silnik byl krecony do wysokich obrotow w czasie jazdy to wypadalo by poczekac chwile przed zgaszeniem silnika aby olej silnikowy mial czas na schlodzenie turbiny - nie pytajcie ile czasu. Ja przewarznie robie ostanie 50m na wolnych obrotach/hamuje silnikiem i odczekuje okolo 10-20sek. ale sa i Tacy co potrafia czekac 90sek.
Clio F8Q
Lublin 3 4CT90-1
Ex Fiat 126p
Ex Kangoo F8Q eco

http://www.duel.com.pl <-- Ekologiczne Systemy Grzewcze
RAPczyn
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 30
Dołączył(a): niedziela, 5 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin

Postprzez Rafal sobota, 17 stycznia 2004, 21:22

Dziekuje za szybkie odpowiedzi!!! Byłem mniej wiecej tego świadomy, ale czy tyczy sie to tylko turbiny czy innych elementów tez???
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Flacha niedziela, 18 stycznia 2004, 21:01

Ludzie moduly zewnetrze to ZŁO, zadne boxy - przez boxa to mozna nabawic sie dymienia z rury.



Na tym module "Stefan Batory" nie występuje

Jezeli juz to tylko zmiana progamu w ECU (np. przez zlacze diagnostyczne).


Na razie przy tym ECU w wawie nieosiągalne


Problem w Renault (nie tylko) jest sprzeglo ktore ma problemy z przenoszeniem wiekszych momentow obrotowych - ale i na to mozna znalesc rozwiazanie.


na tych wartościach się nie ślizga

Flacha milo Cie widziec na forum Kangoo - pzdr


I Ciebie również :D
Flacha
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 17
Dołączył(a): piątek, 26 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: Sulejówek

Postprzez _ONE_ wtorek, 20 stycznia 2004, 14:00

Witam wszystkich w 2004 roczku :) :) :)

Strojenie tdi to frajda dla kogoś kto już trochę siedzi w temacie i jaka czysta robota :D
Ale ja mam pytanko o benzyniaki... czy ktoś robił wałek + program i inne w E7j (1.4 8v) ?
Pytam, bo to jest chyba jedyna moja alternatywa :P... nie mam
kasy na większy silnik, świstak też jest drogi. Świątek podobno stroił jakiegoś torbacza...

Życzę wszystkim w Nowym Roczku duuuuużo frajdy i samych dobrych wieści :D :D :D
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RAPczyn środa, 21 stycznia 2004, 20:24

Peter z KTP i KRC robil GTX (najpierw GT chojnacki potem walek i strojenie w V-techu) tyle ze on ma 1.6 8v 90KM teraz ma - zebym nie sklamal chyba 115-120KM ale dobrze nie pamietam. Swiatek tez jest dobrym specem od walkow a wysterowac mozesz sobie samemu kupujac pigiback (czy jak to sie cholerstwo nazywa) - tylko trza chcic i miec $$$.
Clio F8Q
Lublin 3 4CT90-1
Ex Fiat 126p
Ex Kangoo F8Q eco

http://www.duel.com.pl <-- Ekologiczne Systemy Grzewcze
RAPczyn
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 30
Dołączył(a): niedziela, 5 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin

Postprzez Jaro_Krakow poniedziałek, 9 lutego 2004, 19:29

mam pytanko czy moment i moc mozna podniesc tylko za pomoca czipa ktory zmienia charakterystyki ( koszt ok 2 tys zł ) czy mozna przeprogramowac komputer w kangorze na inne parametry podobne po tiuningu czipem , jezeli tak to gdzie , konczy mi sie gwarancja i chetnie zwiekszyłbym moment w moim 1.5 dci 80 koni ???????????
Jaro_Krakow 1.5 dCi 80KM
Avatar użytkownika
Jaro_Krakow
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): piątek, 5 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Postprzez RAPczyn wtorek, 10 lutego 2004, 10:35

Jaro_Krakow napisał(a):mam pytanko czy moment i moc mozna podniesc tylko za pomoca czipa ktory zmienia charakterystyki ( koszt ok 2 tys zł ) czy mozna przeprogramowac komputer w kangorze na inne parametry podobne po tiuningu czipem , jezeli tak to gdzie , konczy mi sie gwarancja i chetnie zwiekszyłbym moment w moim 1.5 dci 80 koni ???????????


V-tech masz najblizej http://www.vtech.pl Ja nie szedlbym na boxa tylko zmiane w kompie.
Clio F8Q
Lublin 3 4CT90-1
Ex Fiat 126p
Ex Kangoo F8Q eco

http://www.duel.com.pl <-- Ekologiczne Systemy Grzewcze
RAPczyn
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 30
Dołączył(a): niedziela, 5 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron