Strona 2 z 21

PostNapisane: niedziela, 4 stycznia 2004, 23:46
przez Rafal
o kurde mam tyle pytań na temat takich charakterystyk że głowa boli!!!
Ale najważniejsze:
czy jakbym przyjechał 2 kangoorami ( ten sam rocznik, i silnik) to bedzie duża różnica widczna na wykresach???
czy jak zrobimy wykresy dla tego samego silnika na różnych paliwach to bedzie coś widać???

PostNapisane: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 10:58
przez jon104
zmieniłem soft w komputerku


Może kiedyś też..... :!:
Ale nie obawiasz sie o gwarancję. Z tego co pisałeś to autko masz nowe. :?:
A jeżeli tak to nie było lepiej poczekać na dotarcie???

PostNapisane: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 11:08
przez Bullitt
jon104 napisał(a):
zmieniłem soft w komputerku


Może kiedyś też..... :!:
Ale nie obawiasz sie o gwarancję. Z tego co pisałeś to autko masz nowe. :?:


A jeżeli tak to nie było lepiej poczekać na dotarcie???

no ze 3 tys to trzeba zrobic
A o gwarancje to nie ma co sie bać: zmiany softu nie widac na kompie serwisowym, a zawsze mozna tylko moduł zewnetrzny zamontować

PostNapisane: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 11:09
przez Bullitt
[quote="Rafal"]no no!!!
Może to i kiedyś sie uda.
A tak wg, to kim jestes flacha??? Domyślam się że mechanikiem samochodowym z zawodu, albo masz bardzo drogie hobby?!?


Dlaczego myślisz , ze to nasze hobby jest takie drogie??

PostNapisane: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 11:51
przez Rafal
dzlaczego mysle że jest drogie????
hmmm, no chyba te "rolki", komputer, i inne ... troche kosztują!!!
A pozatym to trzeba sie na tym znać, bo metoda prób i błędów jest już bardzo droga...

PostNapisane: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 15:58
przez Bullitt
Rafal napisał(a):dzlaczego mysle że jest drogie????
hmmm, no chyba te "rolki", komputer, i inne ... troche kosztują!!!
A pozatym to trzeba sie na tym znać, bo metoda prób i błędów jest już bardzo droga...


Ok 30 % przyrost mocy w cenie felg aluminiowych? Nikt nie mówi o metodzie prób i błedów, bo to moze być faktycznie b.drogie. A hamownia i strojenie w cenie chipa lub modułu.To ja wole 106 km w Kangoorku :twisted:

PostNapisane: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 22:05
przez Flacha
to był tylko test zewnętrznego modułu
będzie założony na stałe ale dopiero po dotarciu

jeśli chodzi o żywotność to przestrzegając pewnych zasad nie ma co się martwić na zapas

PostNapisane: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 22:07
przez Rafal
a ile kosztuje taka impreza???
tzn jakby przyjechał Kangoorem i powiedział "zróbcie z niego pędziwiatra" to ile musiałbym zapłacić za wszystko??? :?: :?: :?:

PostNapisane: poniedziałek, 5 stycznia 2004, 22:26
przez Bullitt
Rafal napisał(a):a ile kosztuje taka impreza???
tzn jakby przyjechał Kangoorem i powiedział "zróbcie z niego pędziwiatra" to ile musiałbym zapłacić za wszystko??? :?: :?: :?:


Z mojego rozeznania wynika, że chip 1,5 dCi 80KM mozna juz miec za 1250 zł, a modul cyfrowy (zewnetrzny) to niestety wydatek 2400-3000
Osiągi może nie pędziwiatra, ale rozsądne. Wszystkie w granicach 100-106 KM i 225-230Nm

PostNapisane: piątek, 16 stycznia 2004, 14:55
przez RAPczyn
Bullitt napisał(a):
Rafal napisał(a):a ile kosztuje taka impreza???
tzn jakby przyjechał Kangoorem i powiedział "zróbcie z niego pędziwiatra" to ile musiałbym zapłacić za wszystko??? :?: :?: :?:


Z mojego rozeznania wynika, że chip 1,5 dCi 80KM mozna juz miec za 1250 zł, a modul cyfrowy (zewnetrzny) to niestety wydatek 2400-3000
Osiągi może nie pędziwiatra, ale rozsądne. Wszystkie w granicach 100-106 KM i 225-230Nm


Ludzie moduly zewnetrze to ZŁO, zadne boxy - przez boxa to mozna nabawic sie dymienia z rury. Jezeli juz to tylko zmiana progamu w ECU (np. przez zlacze diagnostyczne). z 1.5dCI 80KM mozna bez dymienia i problemow ze sprzeglem wycisnac ok. 107KM i 245Nm.

Zeby z Kangoo zrobic pedziwiatra to trzeba zrobic SWAP na 2.2dCI/2.0 16v lub przynajmnie 1.9dCI/1.8 16v

Rafal napisał(a):no no!
Może to i kiedyś sie uda.
A tak wg, to kim jestes flacha? Domyślam się że mechanikiem samochodowym z zawodu, albo masz bardzo drogie hobby?!?
Zajmujesz się zawodowo tunningiem softu?
Jeśli tak to powiedz czy zwiększając moc obliczacie jakoś o ile spadnie żywotność silnka lub coś podobnego??


Flacha = zolnierzem byl. Co do zywotnosci silnika i osprzetu to jest jak z kazda rzecza - "jak sie dba, to sie ma". Te silniki moga zniesc wiecej, nie powinno byc duzych roznic w zywocie silnika, turbina - jak sie schladza po butowaniu to tez nie powinna sie wysrac wczesniej. Spalanie paliwa moze byc i o 1Litr mniejsze.
Jednym slowem same plusy.

Problem w Renault (nie tylko) jest sprzeglo ktore ma problemy z przenoszeniem wiekszych momentow obrotowych - ale i na to mozna znalesc rozwiazanie.

Flacha milo Cie widziec na forum Kangoo - pzdr.