Trudno Markowi nie przyznać racji.
W historii tego forum (mocno zamierzchłej) były próby włożenia do kangoo silnika z Volvo (jeździł, ale awaryjny był) oraz bodajże jakiś widlasty (oidp) chyba z Audi (?), który to projekt nie został zresztą dokończony, a wiązał się z totalną przeróbką komory silnika i pasa przedniego z atrapą.
Jeżeli mocno pokopiesz to gdzieś tak w 2005, 2006 roku to było.
Poza tym był udany swap, o którym pisze Marek na silnik z RSki.
Zawias w kangoo to porażka do jakichkolwiek zmian. Nie ma niczego, co pasowałoby z innego auta. Nie ma części tuningowych. Ogólna lipa.
Oczywiście możesz się za to brać, ale miej świadomość, że czeka Cię rzeźba, rzeźba i jeszcze raz rzeźba. No i wynik nie musi być satysfakcjonujący, bo kangoo to kiosk na kółkach, który trakcyjnie zachowuje się jak... kiosk na kółkach.
Wysoko położonego środka ciężkości nie obniżysz, chyba, że na podłogę wylejesz z 500 kg betonu.