spalanie - po małych przeróbkach

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Postprzez jas sobota, 2 lipca 2005, 06:50

Do Gdanska jedziesz i kolegow nie zawiadamiasz :(

pozdrawiam

jas
Avatar użytkownika
jas
II Vice Kangoomistrz 2008
II Vice Kangoomistrz 2008
 
Posty: 985
Dołączył(a): wtorek, 10 maja 2005, 23:00
Lokalizacja: z nienacka ;o)

Postprzez czerja sobota, 2 lipca 2005, 19:50

poproszę o troszkę szczegółów dotyczących czyszczenia(?)sondy?
ciekawe rzeczy się dowiaduję i czy to pomaga?obojętnie jaki przebieg?
Avatar użytkownika
czerja
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 945
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Boguszów Gorce

Postprzez zuwik sobota, 2 lipca 2005, 20:14

czerja początek motywu sondy jest tu:
http://www.kangoo.schron.pl/modules.php ... f935d5de41
Dokładna jej lokalizacja w torbie/silnik, ale dostęp od dołu i takie coś wystające z rury z kablami to ona :wink:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez PanKot niedziela, 3 lipca 2005, 20:20

jas napisał(a):Do Gdanska jedziesz i kolegow nie zawiadamiasz :(

pozdrawiam

jas

Ostatnio, jednego takiego zawiadamiałem.
Tak się chłopaczyna ucieszył, że ...
A jak już był w stanie prowadzić samochód
to ja już musiałem się zbierać do Warszafki.

Następnym razem postaram się wrzucić info wcześniej.
Teraz (poniedziałek, wtorek) jadę do Bydgoszczy i Poznania.
Powtórnie w Gdańsku powinienem być 12 lipca
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PanKot środa, 23 listopada 2005, 20:28

W czerwcu pisałem o zmaianach jakich dokonałem w swoim Kangoorku.
Minęło kilka miesięcy i okazało się, że Kangoorkowi to nie zaszkodziło.
Mam tylko takie problemy:
1. na przeglądy muszę jeździć "po znajomości" bo nie mam kata i wężyk odpowietrzenia komory zawrów zwisa pod samochodem.
2. własnie ten wężyk stwarza mi problemy a dokładniej - smrodek oleju.

Co z nim zrobić? Przedłużałem go, wywalałem końcówkę pod samochód, ustawiałem z prawej i z lewej strony i nic. Cały smrodek oleju i tak zaciągany jest do kabiny jak stoję na światłach.
Zastanawiam się czy nie załozyć jakiegoś zbirniczka, wlać tam troszkę oleju i zanurzyć w nim końcówkę wężyka. Czy mam dobry pomysł?
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Grzelos czwartek, 24 listopada 2005, 12:25

PanKot napisał(a):W czerwcu pisałem o zmaianach jakich dokonałem w swoim Kangoorku.
Minęło kilka miesięcy i okazało się, że Kangoorkowi to nie zaszkodziło.
Mam tylko takie problemy:

2. własnie ten wężyk stwarza mi problemy a dokładniej - smrodek oleju.

Co z nim zrobić?


A czy dużo Ci nim leci? U mnie w obydwu BXach (jeden 370kkm przebiegu, drugi 181kkm, ale silnik wyżyłowany do granic możliwości) tamtędy leci tylko lekka parai nie sądzę aby wyziew stamtąd miał jakiś znaczący wpływ na osiągi silnika. Sprawdź sobie ciśnienie na poszczególnych cylindrach, bo zbyt duże przedmuchy mogą świadczyć o umierających pierścieniach tłokowych. Poza tym te wyziewy za zdrowe nie są i powoli mogą truć :-(, nie mówiąc już o możliwości utraty dowodu rejestracyjnego. Zrób dokładną diagnostykę silnika, ewentualnie popraw co trzeba i wepnij odmę spowrotem - z doświadczenia wiem, że jeśli silnik jest w dobrej kondycji, to te wyziewy mają naprawdę marginalny wpływ na osiągi silnika.
Gościnnie z Klubu Cytrynki:
Grześ Różycki
Xantia 2,0i 16v (138KM) Automatic '99 76000km
BX 19TZI (122KM) Automatic '90 370000km
BX 19 GTi 16v (160KM) '90/'92 181000km
Avatar użytkownika
Grzelos
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 24
Dołączył(a): środa, 20 października 2004, 23:00

Postprzez branio czwartek, 24 listopada 2005, 16:43

PanKot napisał(a): własnie ten wężyk stwarza mi problemy a dokładniej - smrodek oleju.

Co z nim zrobić?


Wciśnij z powrotem :idea:
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PanKot czwartek, 24 listopada 2005, 18:39

branio napisał(a):
Wciśnij z powrotem :idea:

Zmieniłem ukląd filtra (na sportowy) i teraz nie mam podlaczenia do tego wężyka.
Będę musiał dokleić jakiś kruciec do rury zasysającej powietrze i podłączyć ten wężyk.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: spalanie - po małych przeróbkach

Postprzez hamer sobota, 7 sierpnia 2010, 09:39

Jazda szybka (170-180 na liczniku)

:shock: z kangura mozna tyle wycisnąć??

//witamy archeologa - admin
Kangoo 1.9D, 65KM, 1999 rok
Avatar użytkownika
hamer
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 2
Dołączył(a): piątek, 6 sierpnia 2010, 15:10
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: spalanie - po małych przeróbkach

Postprzez Wiz sobota, 7 sierpnia 2010, 10:00

Da sie :mrgreen:
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości