Doładowanie

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Postprzez _ONE_ środa, 19 października 2005, 17:42

Z eturbo to już dawno (ok 4 lata temu) było wiadomo, że to kicha. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba Węglarski robił jakieś doświadczenia z silnikami elektrycznymi i poprostu brakowało mocy :P

Zanim cokolwiek się wywali trzeba sprawdzić (taka stara zasada serwisanta :D ) jak zachowuje się autko z krótkim dolotem (małej pojemności) i dłuższym (większej pojemności). Znaczenie ma oczywiście temp. powietrza i umiejscowienie oraz średnica dolotu.
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez loocky czwartek, 3 listopada 2005, 18:03


Możesz zawsze nitro założyć
:wink:
Avatar użytkownika
loocky
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 493
Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2005, 00:00
Lokalizacja: Tychy

Postprzez ziggy sobota, 4 lutego 2006, 22:19

Witam

Jesli wolno wtracic, to ja polecam swapa na k4m i dopiero w to nadmuchac. Dmuchanie w silnik 1.2 osmio zaworowy do jazdy na codzien nie ma kompletnie sensu. Dostanie momentu w gorze z dolem bedzie kicha tak jak jest teraz, ze juz nie wspomne o lagu. K4m idealnie nadaje sie do do dmuchania, jest juz troche pojemnosci wiec da sie jezdzic "normalnie" (czyli nie lejac kosmicznej ilosci paliwa) no i 4ry zaworki na gar wiec jest ktoredy to wepchnac.

--
Pozdrawiam Ziggy
Avatar użytkownika
ziggy
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 36
Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2006, 00:00

Poprzednia strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości