Tuning profesjonalny ...

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Tuning profesjonalny ...

Postprzez Grzelos środa, 16 marca 2005, 21:37

[quote="drewniaq"]Z tym stozkiem to jak juz założysz to musimy się spotkać i muszę pojezdzić z tobą i zobaczyć co i jak bo ja tez chce stożek załozyć.

Ja bym na Twoim miejscu ze stożkiem w turbodieslu z common rail mocno uważał. Poprawy osiągów nie odczujesz, a turbinę szybko zabijesz. Filtr stożkowy ma o wiele większą przepuszczalność mikrozanieczyszczeń niż filtr fabryczny. Osadzają się one na wirniku turbini i na jej wałku robiąc piękną cierną pastę. W ogóle stożków do wszelkiej maści nowych diesli nie przeznaczonych stricte do wyczynu nie poleca się. Lepiej zainwestować w tuning elektroniczny lub przeznaczyć fundusze, które mają iść na stożek na lepszej jakości paliwo, co w dieslu może dać efekty lepsze niż w/w filtr.
Avatar użytkownika
Grzelos
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 24
Dołączył(a): środa, 20 października 2004, 23:00

Poprzednia strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości