Strona 1 z 2
		
			
				Magnetyzer
				
Napisane: 
sobota, 3 kwietnia 2004, 23:18przez korabl
				
Czy ktoś z Kangooromaniaków montował magnetyzer w swoim aucie? Podobno w Renault jest jakiś problem , ponieważ przewody paliwowe są jakieś inne niż w innych autach i wymaga to skorzystania z jakichś przejściówek?
Pozdrowienia.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
wtorek, 6 kwietnia 2004, 10:53przez _ONE_
				Najlepiej zrobić sobie samemu... jak tak zrobiłem. Wersja nakładkowa - z pewnością nie tak silna jak przepływowa, ale tez działa tzn spadło 
spalanie. Potrzeba Ci silnych magnesów np. z dysków twardych i kawałek blaszki, klej, trochę czasu, jakieś opaski zaciskowe itp. Efekty opisałem w innym wątku.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
wtorek, 6 kwietnia 2004, 20:13przez michal
				ONE instrukcje prosimy (zob. tę o instalacji CD)
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 7 kwietnia 2004, 08:29przez _ONE_
				A może być adres stronki... właśnie znalazłem - to jest chyba to  
http://magnetyzery.w.interia.pl/ 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 7 kwietnia 2004, 08:43przez _ONE_
				upsss  

  teraz widzę, że trzeba płacić za oglądanie. Postaram się przygotować jakiś opis po świętach.
 
			
		
			
				magnetyzery - test
				
Napisane: 
piątek, 19 listopada 2004, 10:46przez Jaro_Krakow
				W numerze 40 \"Auto Świata\"(27 wrzesień 2004) jest test magnetyzerów \"Magnetizer\" do diesla, \"Multimag\" oraz
\"Maksor\" - Dynamic Fuel - tak ten za 585 zł. Test przeprowadzili na 3 autach: Primera 1.9 dCi, Escort 1.6 i Astra II 1.4. 
To teraz po kolei: 
Primera - wzrost zużycia paliwa w mieście o 0.57 l; poza miastem o 0.07 l 
Wzrost mocy = 0, wzrost momentu obr. = 5 Nm Koszt kompletu magnetyzerów \"Magnetizer\" 
to 600zł REWELACJA 
Escort - Wzrost zużycia paliwa w mieście o 0.1 l; na trasie o 0.2 l 
SPADEK MOCY !, wzrost momentu o ok. 5 Nm. \"Dynamic Fuel\" 585 zł 
Astra - wzrost spalania w mieście o 0.1 l; na trasie o 0.2 l 
Wzrost mocy = 0, wzrost momentu = 0 \"Multimag\" 290 zł
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 19 listopada 2004, 11:42przez _ONE_
				No cóż... polecam samemu poeksperymentować i przekonać się.
Ja się przekonałem... jeżdżę tak już ponad rok i auto ma mniejszy apetyt na paliwo. Amen 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 19 listopada 2004, 12:39przez shoem
				_ONE_ napisał(a):Najlepiej zrobić sobie samemu... jak tak zrobiłem. Wersja nakładkowa - z pewnością nie tak silna jak przepływowa, ale tez działa tzn spadło 
spalanie. Potrzeba Ci silnych magnesów np. z dysków twardych i kawałek blaszki, klej, trochę czasu, jakieś opaski zaciskowe itp. Efekty opisałem w innym wątku.
...jak to przczytałem to się trochę zapaliłem i rozebrałem mój stary twardy 

 ...ale nie znalazłem żadnego magnesu.
czy dobrze szukałem??
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 19 listopada 2004, 12:48przez _ONE_
				W zależności od budowy dysku masz 1 lub 2 magnesy.
Znajdują się pod metalową płytką, między którą pracuje uzwojone ramię głowicy. Na allegro widziałem tanie magnesy.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 19 listopada 2004, 13:01przez shoem
				Będę musiał tam jeszcze raz zajrzeć...
czy jeden wystarczy ...pewnie nie
Dzięki 
Pozdrawiam