Strona 3 z 4

PostNapisane: wtorek, 22 maja 2007, 13:02
przez 4467
to znaczy że:
skrzynia jest ta sama?
mocowanie też ? :roll:
bo kompa napewno muszę wymienić :idea:

PostNapisane: wtorek, 22 maja 2007, 14:10
przez dempsej
W kangurze fabrycznie montuja 1.6 16V, tyle ze w slabszej wersji, wiec IMO nie powinno byc problemow :]

PostNapisane: wtorek, 22 maja 2007, 15:23
przez Lucass
Ale ze skrzynią to bym się upewnił bo może być inaczej zestrojona (przełożenia), w końcu 15KM więcej :twisted:

PostNapisane: wtorek, 22 maja 2007, 15:27
przez dempsej
Jak krotsza to dobrze, bedzie lepiej przyspieszal :P

PostNapisane: wtorek, 22 maja 2007, 18:41
przez jas
Witam!

dempsej napisał(a):W kangurze fabrycznie montuja 1.6 16V, tyle ze w slabszej wersji, wiec IMO nie powinno byc problemow :]


tylko jeszcze nikt nie doszedl w ktorym miejscu zmienili ... i jak to naprawic :evil:

pozdrawiam

jas

PostNapisane: wtorek, 22 maja 2007, 20:53
przez 4467
czyli co panowie wymiana czy remoncik i mały tuning :?:

PostNapisane: wtorek, 22 maja 2007, 21:47
przez Lucass
Ja bym obstawiał wymianę. Finansowo chyba lepiej się opłaci 8)

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 07:18
przez 4467
no nie wiem nie wiem dół bedzie mnie kosztował około 1000 zt w całości mały tunnig następny tysiak a ceny silnika komplet z kompem i kablami 3000 zt + demontaż i montaż ,podłączenie około 1000 zt to jakby nie było 1/2 ceny sam nie wiem "chciałabym a boje się"w niedziele po sumie zdecyduje- wóz albo przewóz

PostNapisane: środa, 23 maja 2007, 07:46
przez Lucass
4467 napisał(a):mały tunnig następny tysiak

Bardzo mały... :wink:

PostNapisane: środa, 23 stycznia 2008, 20:31
przez george
Tytuł wątku wydaje mi się odpowiedni do tego co tu zobaczycie

http://www.autokrata.pl/ogien/3159/najg ... ning_roku/