podtlenek azotu
Napisane: sobota, 7 kwietnia 2007, 10:53
Zachorowałęm na nowy "pomysł" do kangoorka. Znając życie skończy się tak jak z wszystkimi innymi - czyli realizacją. Chodzi o zamontowanie instalacji nitro do kangoorka. Z tego co się dowiadywałem najtańsze i najprostrze są właśnie instalacje do małych silników z wtryskiem wiec moje 1,2 16v będzie w sam raz żeby wykrzesać jakieś 50KM więcej.
Czy ktoś z was ma już jakieś doświadczenia w tej materii. Nurtują mnie głównie następujące pytania:
- Czy zakładać instalację tzw. suchą (sam podtlenek do kolektora+dodatkowy wtryskiwacz)za ok 4000 czy może dołożyć jeszcze 1500 i mieć zestaw który miesza podtlenek z paliwem wcześniej?
- Inwestowac dodatkowo w komputer który zadba bym odpalał to wszystko powyżej 2500 obr/min i przy maksymalnie wciśniętym gazie. Czy zdać sie na własne umiejętności i jakiś bezpiecznik (żeby nie było przypadkiem jakiegoś bum jak sie będzie spokojnie czekało na światłach albo na przejeździe )
- Czy ogrzewacze butli i pokrowce termiczne to absolutna konieczność ? Widziałem już instalacje bez tego i działała?
- No i jaka firma? NoS jest niby najtańszy a w stanach to wręcz legenda i synonim takiej instalacji.
Czy ktoś z was ma już jakieś doświadczenia w tej materii. Nurtują mnie głównie następujące pytania:
- Czy zakładać instalację tzw. suchą (sam podtlenek do kolektora+dodatkowy wtryskiwacz)za ok 4000 czy może dołożyć jeszcze 1500 i mieć zestaw który miesza podtlenek z paliwem wcześniej?
- Inwestowac dodatkowo w komputer który zadba bym odpalał to wszystko powyżej 2500 obr/min i przy maksymalnie wciśniętym gazie. Czy zdać sie na własne umiejętności i jakiś bezpiecznik (żeby nie było przypadkiem jakiegoś bum jak sie będzie spokojnie czekało na światłach albo na przejeździe )
- Czy ogrzewacze butli i pokrowce termiczne to absolutna konieczność ? Widziałem już instalacje bez tego i działała?
- No i jaka firma? NoS jest niby najtańszy a w stanach to wręcz legenda i synonim takiej instalacji.