Zakażone dci

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Postprzez orys niedziela, 29 lipca 2007, 22:32

Witam

AdiK, jeśli możesz zdradzić ile trzeba przygotować PLNów na taką imprezę?
No i czy możliwe jest dodanie kilku koników do 65KM?
Pozdrawim orys
Gwiezdny Pył 1.5 dci 65KM (kaleido)
Avatar użytkownika
orys
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 225
Dołączył(a): niedziela, 9 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: Białystok

Re: Zakażone dci

Postprzez panbaryla środa, 8 lipca 2009, 06:37

Odgrzewam kotlecik...

Czy Szanowni użytkownicy "wirusów" mogli by podpowiedzieć jak się sprawuje sprzęt po "zabiegu" po dłuższym czasie? Sam mocno zastanawiam się nad taką modyfikacją. Nie chodzi mi o żadne szaleństwa tylko o w miarę przyzwoitą jazdę z lekko załadowanym tyłem i przy włączonej klimie, bo teraz jest bardzo mułowaty... Mój Kang ma już najechane 100 000 i 50 kw, więc podstawowe pytanie czy w ogóle da się coś sensownego z tego wykręcić?

Podpowiedzcie gdzie co i jak w Warszawie ewentualnie w okolicy. Jakie koszty wchodzą w grę?

Serdecznie pozdrawiam
panbaryla
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 112
Dołączył(a): niedziela, 21 grudnia 2008, 20:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakażone dci

Postprzez Wiz środa, 8 lipca 2009, 07:07

Poczytaj/poszukaj w tym dziale, bo dyskusja dotyczyla chyba wszystkich modeli.
Jesli chodzi o trwalosc to wszystko zalezy od uzytkownika, sa tacy co i bez "pomocy" potrafia dac niezle w kosc silniczkowi :)
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Re: Zakażone dci

Postprzez Bullitt czwartek, 9 lipca 2009, 15:43

Nie warto, zaraz sie cos popsuje :mrgreen:
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Re: Zakażone dci

Postprzez panbaryla niedziela, 12 lipca 2009, 07:17

Znam ograniczenia Kangoo i raczej wyścigówki nie chcę z niego robić, zależy mi bardziej na poprawieniu osiągów przy zaladowanej pace. Jeżeli jednak ryzyko awarii jest większe niż normalnie to raczej sie wycofam...
Czy ktoryś z Kolegów z Wawy jezdzi "zakażonym" coby się spotkać i pogdać na miejscu?
panbaryla
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 112
Dołączył(a): niedziela, 21 grudnia 2008, 20:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakażone dci

Postprzez Wiz niedziela, 12 lipca 2009, 19:10

Jak bys jezdzil na spoty warszawskie to bys sie wszystkigo dowiedzial.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Re: Zakażone dci

Postprzez AdiK niedziela, 12 lipca 2009, 21:31

No normalnie Wiz prawde gada :D
Pozdrawiam Adrian

Był KaleidoGwiezdnyPył 1.5dci75
Jest Peugeot 5008 2.0HDI
Avatar użytkownika
AdiK
Kangoomistrz 2009
Kangoomistrz 2009
 
Posty: 1033
Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: poszukiwana

Re: Zakażone dci

Postprzez dempsej czwartek, 6 sierpnia 2009, 11:13

Jakby jezdzil na spoty, to juz by mial wirusa, a nie glupie posty pisal :D :lol: ;)
ObrazekObrazek
Był sobie zielony Kangur 1.5 dCi 80 KM + cośtam jeszcze, Privilege, klapa , ale pojechał w dobre ręce.
http://dempsej.deviantart.com, http://www.flickr.com/photos/dempsej/ - moje zdjęcia
Avatar użytkownika
dempsej
II Vice Kangoomistrz 2009
II Vice Kangoomistrz 2009
 
Posty: 789
Dołączył(a): czwartek, 24 listopada 2005, 00:00
Lokalizacja: Okolice Wawy

Re: Zakażone dci

Postprzez Artur niedziela, 6 września 2009, 19:29

Witam wszystkich forumowiczów
Jestem nowy na tym zakątku fanów kangurka i chętnie podzielę się z Wami swoimi uwagami. Mam Kangurka 1.5dci z 2005 roku, od przeszło 1.6 roku silniczek ,,zawirusowany,, i zrobiłem już 192 tys km z czego około 70 po tym zabiegu. Nic niepokojącego w silniku się nie dzieje, wymieniam olej co 10 tys km wraz z filtrami , nie tankuję na popegerowskich stacjach i nie wyłączam silnika po długiej trasie. Dużo podróżuję po niemieckich autostradach i sami wiecie że tam z prędkością 100 km/h się nie śmiga. Przed i po dokonaniu tego ,,zawirusowania,, otrzymałem wydruki z hamowni i parametry były podobne od tych przedstawionych w tym temacie. Moc 96 km , moment 240 Nm. Jazda z tym autem stała sie przyjemnością a często dla innych kierowców zaskoczeniem. Wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu ( jedyne co się pojawia to lekki czarny dym z wyfuku przy mocnym wciśnięciu gazu) a przyspieszanie na autostradzie do 170 km/h jest stałe.Prędkość maksymalna to 183 km/h co raczej świadczy o mojej ...... no, własnie ;)
Nie wymieniłem żadnej części w silniku za wyjątkiem rozrządu, pompy wody i napinacza przy każdorazowym przeglądzie co 90 tys km.
Jedyne co mi dokucza to słabe wspomaganie ( 3 pompy już padły) i dosyć duży poziom chałasu przy szybkiej jeżdzie ale na to już nic nie poradzimy. Spalanie wynosi około 5-6 l na 100 km tryb mieszany i do 7,5 L na autostradzie.
Moim zdaniem zrobiłem dobrą inwestycję , zobaczymy jak długo prześmigam do pierwszej poważniejszej wymiany eksploatacyjnej.

Pozdrawiam
Artur
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 1
Dołączył(a): niedziela, 6 września 2009, 19:07

Re: Zakażone dci

Postprzez kucanty niedziela, 6 września 2009, 20:51

a dobry wieczór fanie podkręcania, niemniej przypomnę witamy się w dziale trochę innym..... byłoby grzeczniej i zdążylibyśmy się Ci przyjrzeć! 8-)
kucanty
...Óć ...(miasto w remoncie)
kangoo I 1.2 98 r. ...bardziej czerwony i większy jest tylko tramwaj...chyba!
...i nikt nie traktuje mnie poważnie...może i dobrze!
kucanty
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 644
Dołączył(a): czwartek, 29 stycznia 2009, 13:59
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron