Strona 1 z 4

znalezione na google

PostNapisane: wtorek, 9 października 2007, 18:05
przez madcow
Obrazek
Obrazek
Obrazek

:twisted: Ja tez chce taki wydech :!: :!:

PostNapisane: wtorek, 9 października 2007, 19:34
przez KangooMir
Zbyt dużo bajerów. A tak na marginesie to śmiesznie byś wyglądał z takim wydechem. :lol: :lol:

PostNapisane: wtorek, 9 października 2007, 20:40
przez Dave
coz koledzy nie chce tu wprowadzac jakis głupich uwag :oops: ale trzeba doceniac mysl stylistyczna ludzi ktorzy zarabiaja krocie na projektowaniu aut i moim zdaniem dokladanie jakiego laminatu :lol: i siatexu od pana miecia ze stodoły jest karaniem autka :roll: Seria ponad wszystko jest kilka zeczy ktore upiekrza nasz autobusik ladna fela dobra gleba (opcja bo w wiekszosci przypadkow auto ma inne zastosowania) xenon - wyglada bosko. To jest ideal jak dla mnie

PostNapisane: wtorek, 9 października 2007, 23:42
przez Wiz
A pod maska nadal seryjny 1.2 16V, bo na wiecej nie starczylo 8)

PostNapisane: środa, 10 października 2007, 11:21
przez shoti
Tuningować można profesjonalnie i amatorsko. Profesjonalnie to tylko ludzie którzy robią to na codzień, znaja sie na tym i mają jakieś poczucie smaku. Nam wszystkim zostają tylko "środki i metody" amatorskie i w tej kategorii ten kangoorek jest ok. Grunt to nie zrobic z auta choinki obwieszonej świecidełkami z marketu, tylko zachowac umiar. Tu plus dla tego kangoorka. Druga sprawa to nie udawac na siłe czegoś czym sie nie jest (końcówki wydechu, naklejaka na korek wlewu paliwa, naklejane zapinki na maske czy udawanie carbonu folią za 5 zł) tu tego na szczęście nie ma więc drugi plus (wydech wyglada ok jak by był cały zmieniony - ciekawe czy dym leci z obu rur). Wdzięczny i oryginalny temat do tuningu to nasze kangoorki z racji żadkości ich przerabiania i ceny auta...i tak tez jest z tym z fotek. Jak już sie ma strasznie dużo kasy to idzie sie do profesjonalnej firmy, tuninguje sie dodatkami oryginalnymi producenta (sa takie auta i marki) albo kupuje aston martina czy inne ferrari które są tak piekne seryjnie ,że tam naprawde grzechem jest przerabiac i dokładac cokolwiek. Ogólnie fajny ten kangoorek. Widać, że przewodziła jednolita koncepcja i włozono troche pracy a nie wieśniacki brak ładu i składu.

Zarzutu, że to 1,2 tylko bym nie podnosił...w końcu jest tuning optyczny i mechaniczny...niekoniecznie trzeba robic jedno i drugie na raz. Ale rozumiem czemu Wiz o tym napisał :wink:

PostNapisane: środa, 10 października 2007, 14:55
przez Masaccio
Wiz napisał(a):A pod maska nadal seryjny 1.2 16V, bo na wiecej nie starczylo 8)
Na drzwiach ma dCi :)

PostNapisane: środa, 10 października 2007, 19:23
przez Lucass
Ale boczne kierunki mógł dać białe... :twisted: :wink:

PostNapisane: czwartek, 11 października 2007, 10:34
przez shoti
Lucass napisał(a):Ale boczne kierunki mógł dać białe... :twisted: :wink:


facet po prostu poszedł w strone "biało-srebrono-chromowo" do lakieru i czarnych dodatków. Jak skończe swojego będzie "czarno-kolorowo na lampach" i zero sreberka.

Właśnie wyciskam bąble spod folii, wieczorem zapodam fotki. Szkoda mi tylko przemalowywać nowiutkie felgi, wiec troche na razie nie będą pasowac :D

PostNapisane: czwartek, 11 października 2007, 11:08
przez Lucass
shoti napisał(a):Właśnie wyciskam bąble spod folii,


A trzeba było na mokro...
to nie musiałbyś wyciskać :)

PostNapisane: piątek, 12 października 2007, 12:55
przez shoti
Lucass napisał(a):
shoti napisał(a):Właśnie wyciskam bąble spod folii,


A trzeba było na mokro...
to nie musiałbyś wyciskać :)


Już ja to dobrze na mokro zrobiłem...ostatni reflektor wyszedł najlepiej i po tym stwierdziłem ,że pierwszy poprawie. Reflektory główne ph2 mają niezłą krzywiznę i przy foli gr ok 1/4mm nie da sie uniknąć załamań i bąbli. Było wszystko z wodą destylowana i suszarką do włosów wiec spoko. A folia jest z mikrodziurkami "oddchająca i bąbelki mają zniknąć za pare tygodni. Byle przed przymrozkami 8O