Strona 1 z 2
		
			
				Szpera
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 09:32przez Bullitt
				Porozmawiajmy na ten temat. Kto się przymierza, może ktoś już zamontował w Torbaczu.*
*Temat zainspirowany rozmową z pewnym miłym klubowiczem z Wrocławia
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 10:31przez kavka
				
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 10:35przez Bullitt
				Żeby chciał przyspieszać na wyjściu z zakrętu.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 16:44przez Masaccio
				Było już o tym na forum. Wyszło, że się nie opłaca 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 16:49przez Bullitt
				
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 17:51przez Lucass
				
Gdyby była odłączalna... hmmm... 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 17:55przez Bullitt
				Szpera czy nerka? 

 Bo nie mówimy tu o 100% blokadzie mechanizmu różnicowego. 25-30% naprawde duzo daje.
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 18:17przez Lucass
				Bullitt napisał(a):Szpera czy nerka? 
  
   
   
 Bullitt napisał(a):25-30% naprawde duzo daje
Czyli coś w rodzaju sprzęgła wiskotycznego w mechanizmie różnicowym...?
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 18:41przez Bullitt
				Toż właśnie jest w mechanizmie różnicowym. Najczęściej jest cierna - płytkowa.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 25 stycznia 2008, 19:05przez Lucass
				Możliwe do adaptacji w skoczku czy cała skrzynia do wymiany...?