Strona 3 z 4

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: piątek, 8 sierpnia 2008, 12:34
przez Lucass
Bagażnik za mały... :P
I w ogóle jakiś taki... mało kangurkowy :lol:

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: piątek, 8 sierpnia 2008, 13:58
przez tomekg
a jego cena powala, Przy tej cenie to bym wybrał już albo Witare albo Nawarre

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: środa, 4 marca 2009, 13:12
przez dempsej
Odkopię troszkę temat - dojechałem kangurem do 170000 .. prawie ;], przydałoby się jakieś odświerzenie zawieszenia (zwłaszcza, że ostatnio zaczął dziwnie skrzypieć, na wybojach i przy kręceniu kierownicą). Można oczywiście wymienić wszystko na nową serię i będzie OK, ale... ale może dałoby się przy okazji trochę poprawić trzymanie skoczka na zakrętach? Parę części z tego co czytam pasuje z Clio - tędy droga?

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: środa, 4 marca 2009, 13:18
przez _ONE_
Najprostsze rozwiązanie to gazowe amorki... ale takim autem w teren się nie wybieraj, a i do Wrocka nie zapraszam :lol:
Pomijając standardowe rzeczy, które się zużyły i trzeba je wymienić, to wszelkie dodatki ekstra są dosyć kosztowne ;) :mrgreen:

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: wtorek, 31 marca 2009, 00:35
przez rstachura
dempsej napisał(a):Parę części z tego co czytam pasuje z Clio - tędy droga?

Ja bym powiedzial, ze tedy.Mam u siebie cale przednie zawieszenie z Clio 2002 1.6 16v 110koni Dynamique czy jakos tak.Jest okolo 5cm nizej, duzo twardziej, bo amorki gazowe i na zakretach praktycznie go nie przechyla-stabilizator mocniejszy.Jest tez duzo mniej podatny na podmuchy bocznego wiatru, co cieszy mnie najbardziej.Kola mam 15, opony 195/55.Ale zeby nie bylo tak kolorowo, to na dolkach, dziurach i spiacych policjantach
ktorych w Anglii tez nie brakuje, jest duzo glosniej.Za to na autostradzie prowadzi sie duzo, duzo pewniej.
W tyle mam jakies dodatkowe sprezyny miedzy podluznica a dolnym mocowaniem amortyzatora.Mialem je od kiedy kupilem auto we Francji i do dzis sie zastanawiam czy to fabryczne czy moze czyjas inwencja tworcza.Ma ktos cos takiego?

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: wtorek, 31 marca 2009, 07:51
przez _ONE_
rstachura, Ty lepiej sprawdź w papierach czy to jest aby Kangoo :twisted:

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: wtorek, 31 marca 2009, 08:25
przez branio
Oczywiście :!: . W papierach :twisted:

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: wtorek, 31 marca 2009, 12:01
przez Lucass
rstachura napisał(a):W tyle mam jakies dodatkowe sprezyny miedzy podluznica a dolnym mocowaniem amortyzatora.Mialem je od kiedy kupilem auto we Francji i do dzis sie zastanawiam czy to fabryczne czy moze czyjas inwencja tworcza.Ma ktos cos takiego?

Możesz jakies fotki zapodać. O springach z tyłu słyszałem tylko w 4x4... :?

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: wtorek, 31 marca 2009, 23:52
przez rstachura
_ONE_ napisał(a):rstachura, Ty lepiej sprawdź w papierach czy to jest aby Kangoo :twisted:

Z Kangoo zostala tylko buda :D Pod spodem to Clio.
Fotki tylnego zaw. podesle jutro-moze to tez od Clio :lol:

Re: Gwintowane przednie zawieszenie

PostNapisane: czwartek, 2 kwietnia 2009, 00:02
przez rstachura
Lucass napisał(a):
rstachura napisał(a):W tyle mam jakies dodatkowe sprezyny miedzy podluznica a dolnym mocowaniem amortyzatora.Mialem je od kiedy kupilem auto we Francji i do dzis sie zastanawiam czy to fabryczne czy moze czyjas inwencja tworcza.Ma ktos cos takiego?

Możesz jakies fotki zapodać. O springach z tyłu słyszałem tylko w 4x4... :?

Wyglada to tak:

Obrazek