No dokładnie.
105 KM z 1500cm3 widać w wątku na temat spalania w nowym kangoo.
7 litrów na trasie, tyle to stary ford transit pali
dempsej napisał(a): Tylko mi nie mówcie, że Wiz, bo on już skrzynie zmieniał i ja to wiem, zabił ją moment obrotowy, było to widać ...
bogdan02 napisał(a):No dokładnie.
105 KM z 1500cm3 widać w wątku na temat spalania w nowym kangoo.
7 litrów na trasie, tyle to stary ford transit pali
dempsej napisał(a):Tak sobie myślę, że to spalanie ropy rzeczywiście może być wolniejsze i dlatego te silniki się tak nie kręcą... 3500-4000obr i po zabawie, tu rzeczywiście potrzeba pojemności żeby napędzać ten wcale nie taki mały samochód.... swap na 1.9 byłby rzeczywiście niezłym pomysłem, zwłaszcza kiedy np. do bagażnika wrzuci się bagaże na wyjazd albo jakiś porządny zestaw audio, a już nie daj boże jeśli ktoś wsadzi szersze opony. Wszak duże felgi z oponami też swoje ważą.
Droidboo nie jest tu bez racji, myślę, że jego ścieżka rozumowania ma tu większą rację bytu niż chipowanie tego przecież i tak wysilonego już silnika (nie oszukujmy się, 80KM z 1.5 litra pojemności w dieslu to już konkretnie duży wynik). Nie wiadomo, czy np przez to po 10000km nie padną wtryski, albo co gorsza korba nie wyjdzie bokiem? Ktoś na to daje w ogóle jakąś gwarancję? Ile jest takich osób, które przejeździły dłużej na wirusie? Tylko mi nie mówcie, że Wiz, bo on już skrzynie zmieniał i ja to wiem, zabił ją moment obrotowy, było to widać - takie ślady nawet po nim zostały i nie wiadomo czy nie poszło to dalej, np. w przekładnie kierowniczą poprzez simmeringi na końcówkach drążków wahaczy wleczonych na kolumnie Macphersona. Słyszałem, że ktoś tak miał kiedyś, ale to chyba nie przez chipa, tylko boxa takiego z allegro, dokładdnie w tym silniku, co potwierdza teorię, że ten silnik jest oporny tuningowi.
Tak więc mówię, swap i tylko swap, zajmowanie się tą padliną jest bezsensowne, po co wydawać kupę kasy dla marnych 20(?)KM , skoro za niewiele więcej jest piękny silnik 1.9 (widziałem na allegro). Ten silnik się do tego nie nadaje i pora żeby to wreszcie zrozumieć. Zresztą i te 80KM to bardzo dużo na ten samochód, jakby miał więcej, to by się na pewno wywracał na zakrętach.
droidboo napisał(a): Jak kupisz silnik za 3000, to jeżeli nic nie wyjdzie i z własną robocizną + reszta części tak obstawiam 5000-6000 zł ale masz killera, z dużą szansą na normalną eksploatację, bo 1.9 były montowane w kangoo, więc nie powinno być dużo "rzeźby"
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości