Na koniec... auto trzyma siê drogi zdecydowanie lepiej niz na nowych amortyzatorach gazowych
Oczywi¶cie mia³em na my¶li nowe olejowe... b³±d w druku
Mia³em okazjê sprawdziæ kangoo z olejowymi po ok 10tys. od wymiany.
Je¿eli chodzi o tylne zawieszenie (jeszcze mam tam stare amorki) przy lekkim tyle i wysokim ¶rodku ciê¿ko¶ci czujê lekki niepokój... nie lubiê ko³ysania. Obawy s± subiektywne, bo próbowa³em ró¿nych sztuczek i autko jest w stanie oderwaæ siê tylko jednym ko³em od drogi
Sytuacja zmienia siê gdy autko jest troszeczkê doci±¿one - jest lepiej.
Je¿eli chodzi o orientacyjne koszty to wygl±da to tak oko³o:
Sachs Advantage x2 (cena w dziale sprzedam)
poduszka górna SASIC x2 - 60+60
poduszka dolna SASIC x2 - 50+50
³o¿ysko amort. SNR x2 - 30+30
ba³wanek BANANASONIC
x2 25+25
Silentblok SASIC x4 - 50+50+50+50
Sworzeñ wahacza TRW x2 - 40+40
gumy wew. stabilizatora SASIC x2 20+20
gumy zew. stabilizatora (mocowanie) SASIC x2 15+15
Koszty dodatkowe:
Springi LESJOFORS x2 - 170+170
os³ony springów (tylko w Renault
) x2 - 60+60
Koszty wysz³y du¿e, ale logika podpowiada, ¿e kompleksowe rozwi±zanie najlepiej zdaje egzamin. Teraz zosta³y ju¿ tylko el. uk³. kierowniczego, ale one jeszcze s± dobre.
Wszystkie el. s± najwy¿szej jako¶ci. Sasic robi el. dla Renault. Jako¶æ prod. TRW mogê porównaæ z jako¶ci± prod. Sachsa. Jedynym nonamem s± ba³wanki... te SASICA nie pasowa³y bo Sachs ma trochê grubszy t³ok od fabrycznego.