kaka01 napisał(a):1.przepływomierz ? (w ostatecznosci zmiana map paliwowych w kompie)
Miało być bez ingerencji w silnik
Przepływomierz paliwa? Powietrza? Co z jego inercją i dodatkowym oporem w układzie?
Zmiana map też nie rozwiązuje wszystkich problemów - odpada w takim przypadku możliwość ręcznego sterowania (włączania/wyłączania) dmuchawą.
kaka01 napisał(a):2.te droższe niż 30$ maja opcje zwiekszania obrotów silnik elektrycznego wraz z obrotami silnika.
To już jest coś... tylko co z mocą? Przy 12V silnik napędzający wentylator o odpowiednim wydatku będzie pobierał prąd liczony w dziesiątkach amperów!
I tak dla przykładu (zupełnie poglądowego, bo nie można tego tak wprost przeliczyć) weźmy sobie taki odkurzacz: 1000W, 230V, 4.3A po zredukowaniu napięcia do 12V i tej samej mocy oddawanej mamy prąd wielkości 83A!
Inne pytanie: jaki będzie miało wpływ zwiększenie ciśnienia w kolektorze dolotowym na sprawność układu wtryskowego? Nie znam dokładnie budowy listwy wtryskowej w silnikach benzynowych. Przypuszczam, że może mieć istotny wpływ na działanie listwy LPG.
Na allegro za 30zł kupisz wentylator komputera z BMW, myślę że może mieć podobne parametry do tych najtańszych urządzeń ze stanów. Przy większym samozaparciu można użyć dmuchawy z malucha - koszt 20zł + dużo inwencji twórczej.