KKP testuje nowego Kangoo

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

Postprzez Lucass czwartek, 14 lutego 2008, 12:38

Z Krakowa z braniem, od Siewierza z Wizem a od Piotrkowa z bogdanem02 i załogą Pampy w składzie Joasia, Masaccio i Lam3er tworzyliśmy juz niezły konwój.
Obrazek
Obrazek
Jako ewentualny materiał do porównań mieliśmy...
Obrazek
:wink: :lol:
Bez większych problemów dotarliśmy do Salonu Renault, gdzie była reszta towarzystwa. Bullitt, dempsej, Adik,. Nie brakło sił z zaprzyjaźnionych forów ::mrgreen:
I tu oczekiwał na nas "nowy"
Obrazek
Wersja z silnikiem 1,5 dCi 85KM. Wyposażeniowo podejrzewam (właściwie mam nadzieję) półka średnia...
Jako kierowcę testowego (czyt. "w razie gdyby co, za wszystko odpowiedzialnego") wytypowaliśmy Wiza
Obrazek
Nawet się bardzo nie bronił, choć potem kilka razy widziałem przerażenie w jego oczach.
Oczywiście nie on był wówczas za kierownicą... :lol: :twisted:
Moje pierwsze wrażenia po wejściu do nowego (zaznaczam - na miejsce pasażera):
- ładna deska, choć plastiki miejscami... takie sobie ale to już na "drugi rzut oka"
- ładne zegary
- wygodne, dość miękkie fotele.
Obrazek
Obrazek
Nareszcie nie trzeba się schylać w poszukiwaniu pokręteł nawiewu i ogrzewania/klimy
Obrazek
Z miejsca pasażera prawe lusterko wydaję się być o wiele lepsze od poprzednika. Węższe obramowanie i mniejsza krzywizna przy prawej krawędzi daje lepszą widoczność.
Obrazek
W desce jest oczywiście zamykany schowek. Jednak jeśli masz dłuższe nogi, to nawet przy odsuniętym na maxa fotelu pokrywa opiera się o nie.
Jęzor deski skutecznie zasłania widok wnętrza schowka, więc wyjmujemy cokolwiek na macanego :?
Obrazek
Fotele po oględzinach mają pewną niedogodność. Dźwignia ustawiania pochylenia oparcia jest nie po ich wewnętrznej stronie (bo tam jest podłokietnik ze schowkiem) ale po zewnętrznej. Przy zamkniętych drzwiach dość trudno jest wcisnąć tam rękę i ustawienie oparcia bez odrywania od niego pleców to spore wyzwanie.
W naszym modelu fotele nie miały stolików dla pasażerów z tyłu (opcja) i zagłówki nie były dzielone (opcja?). Nie było też możliwości złożenia fotela pasażera do poziomu podłogi (opcja)
O miejscu kierowcy mogę powiedzieć jedynie tyle, że siedziałem. Trudno mówić o wrażeniach z jazdy po 100 metrowym parkingu. Jedno jednak stanowiło dla mnie sporą niedogodność
Konsola środkowa mieści lewarek, w naszej wersji był też włącznik awaryjnych i centralnego zamka.
I z tą konsolą okazało się jest spory problem przynajmniej dla niektórych kierowców. Miejsca na nogi jest stosunkowo niewiele więc prawe kolano we wszelkich zakrętach, a i przy normalnej jeździe opiera się o ten twardy element.
Myślałem, że to moje wrażenie ale okazało się, że nie tylko. Po przejechaniu kilkuset metrów przy dość energicznych skrętach prawe kolano zdecydowanie to odczuło.
Wspomaganie pracuje b. dobrze, wystarczy niewielka siła do obracania kierownicą. Kierownica ma regulowana jedynie wysokość co jest mankamentem, bo dla wyższych kierowców (ja, Wiz) przy maksymalnie odsuniętym fotelu i wygodnie ustawionym oparciu górna część koła kierownicy była niedostępna :?
Podszybie jest w nowym dość mocno przesunięte do przodu w stosunku do starszego modelu. Niby fajnie ale spróbujcie wyregulować wsteczne lusterko bez odrywania pleców od oparcia.
Półka fakturówka też jest.
Obrazek
Jest też dodatkowe lusterko do obserwacji wnętrza...
To chowane bardziej mi się podobało :P
Na środku deski multiwyświetlacz radia pokazuje m.in. temp wnętrza/na zewnątrz/silnika
Obrazek
Pod nim coś w rodzaju półki, ale wiele tam nie położymy bo zniknie wyświetlacz :P
Tuż przy lusterku lampka. Moim zdaniem PORAŻKA!. W porównaniu do lampki z soczewkami z kangoo ph II świecącej tam gdzie powinna, ta świeci w oczy kierowcy...
Z tyłu jest podobna. Ale pasażerom z tyłu to nie będzie robić różnicy.
Obrazek
Jak już jesteśmy z tyłu...
Całkiem spora kieszeń w tylnych drzwiach starego zmieniła się w coś takiego
Obrazek
Wiem, mogą być otwierane szyby i to pewnie dlatego. Ale w naszym nie były... :twisted:
Na plus - wyżej umieszczona i widoczna klamka, choć jej stylistyka... :?
Nad głowami pasażerów schowki lotnicze. W nowym są umieszczone poprzecznie. Trudno się dostać do ich czeluści bez podnoszenia siedzenia z siedzenia.
Obrazek
Po bokach wieszaki. Praktyczne ale bałbym się tam powiesić np wieszaka z garniturem. Jakoś tak dziwnie mało stabilnie siedziały :twisted:
Obrazek
Tylna kanapa podzielona odwrotnie niż w starym. Pojedyncze siedzenie jest z prawej. Duży plus - można złożyć części niezależnie - węższą lub szerszą. Składa się praktycznie jednym ruchem chowając w podłogę
Obrazek
Obrazek
Jednak coś za coś... :?
Wyjęcie tej "parkowej ławki" z samochodu to juz nie taka prosta sprawa...
Obrazek
Płyta podłogowa to już nie jak u nas pojedyncza wyprofilowana blacha ale złożona z warstw. Dzięki temu nie ma tunelu środkowego i w podłodze można było znaleźć schowki
Obrazek
Słynne "cycki" tylnych drzwi to w nowym szczyt skąpstwa
Obrazek
Chociaż nie!
Szczytem są atrapy tylnych świateł.
Zdjęcie wstecznego zamieścił bogdan02, ja dorzucę przeciwmgłowe
Obrazek
Tu natomiast nie pożałowali.
Plastiku jak w samolocie pasażerskim
Obrazek
Bagażnik jest nieco dłuższy od naszych ale na szerokości stracił przez dodanie bocznych ścianek. Nie wiem czemu schowek jest tylko w jednej
Obrazek
Wlew paliwa wreszcie otrzymał pokrywę. Blokada lewych tylnych drzwi jest mechaniczna. Po prostu po otwarciu klapki bolec blokuje szynę drzwi, która też dostała gustowną osłonę
Obrazek
Miejsca pod maską niewiele. Chyba nawet mniej niż w poprzedniku, a to przez mocno przesunięte podszybie. Z ciekawszych rzeczy - zbiornik spryskiwacza w przednim prawym błotniku :twisted:
Na zdjęciu widać żółty korek wlewu i rurę z "niebieskim"
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Od spodu dokładnie zasłonięty. Ale raczej plastikiem. W teren się nie nadaje...
Obrazek

Wrażenia z jazdy?
Ja się nie wypowiem. Po pierwsze jazda 100 m w tę i spowrotem po parkingu to nie jazda, po drugie nie jestem przyzwyczajony do diesli. Nie ten zakres obrotów.
Ale jakiejś wielkiej mocy to on nie miał.
Nasz egzemplarz miał odłączalny system kontroli trakcji ale na temat jego działania też się nie wypowiadam. Parking to nie miejsce na takie testy :twisted:
Jedno co było widać, słychać i czuć. Szerokie (195) opony na chyba za wąskich felach. Podwijały się w zakrętach jak jasna cholera. No i przez to pływał...

I taki jest ten nasz nowy Kangoo...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tu bracia (znaczy siostry :lol: ):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podsumowanie? Powiem tylko tyle - wróciłem do swojego bez kompleksów...

A na koniec mała zagadka :twisted:
Obrazek


No i wielkie dzięki dla _ONE_ za zorganizowanie nam tej frajdy. Szkoda, że nie było Cię z nami. Następnym razem (Kango ph IV :wink: ) to już obowiązkowo :lol:
Ostatnio edytowano czwartek, 14 lutego 2008, 14:36 przez Lucass, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez B52 czwartek, 14 lutego 2008, 12:43

branio napisał(a):Obrazek

Gdzieś tą lunetą to wypatrzył :wink: :lol:

To nic nie ciągnie!!!... :)

Obrazek

Lewy 60, nie tnij...

Obrazek


Przednio przednie chlapacze :D

Obrazek

Prawie jak samolot

Obrazek

Nowa dziewczynka

Obrazek

Nowy chłopaczek

Obrazek

I od razu wszystko wiadomo

Obrazek


czemu czekaliście z opublikowaniem tych zdjęć 2 lata :?: 8O
Avatar użytkownika
B52
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 117
Dołączył(a): czwartek, 10 sierpnia 2006, 23:00
Lokalizacja: sznurowo podgórne

Postprzez Bullitt czwartek, 14 lutego 2008, 12:49

B52 napisał(a):czemu czekaliście z opublikowaniem tych zdjęć 2 lata :?: 8O


Żeby za szpiegostwo przemysłowe nie odpowiadać :lol: :lol: :lol:
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez Wiz czwartek, 14 lutego 2008, 13:03

Tez sie zgodze z Lucassem u nas blacha, glosniej, czy mniej wygodnie to juz mozna polemizowac ale w ostatecznym rozrachunku chyba lepiej :)
Lucass jak sie prowadzi to sie prawa noga nie obija o centralny kokpit z drazkiem zmiany biegow bo jest zajeta wciskaniem pedalu powolnego przyspieszania potocznie zwanego gazem 8)
Zeby byc sprawiedliwym to powiem tak: jesli komus sie dobrze jezdzi starym kangorkiem z silnikiem dci 65-70KM (zalezy od rocznika) to nowy z silnikiem 85 jest idealny dla niego.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez skarb czwartek, 14 lutego 2008, 14:32

W związku z niezbyt entuzjastycznym przyjęciem Nowego przez ekipę testową, byłem dzisiaj zmuszony do wykonania pewnych ruchów.

FIAT DOBLO MALIBU 120 PS + KLIMA + ALU 15 i METALIK chcą mi sprzeda w salonie za 67 000 PLN.

Wydaje mi się, że w biorąc pod uwagę potencjał silnika 120 PS to ceny proponowane za PH III są zdecydowanie letko za wysokie.

Ja wiem że DOBLO to DOBLO, ale co im szkodziło wsadzi do nowego Kangoorka 1.9 ???
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postprzez Lucass czwartek, 14 lutego 2008, 14:38

B52 napisał(a):czemu czekaliście z opublikowaniem tych zdjęć 2 lata :?: 8O

:lol: :lol: :lol:
skarb napisał(a): ceny proponowane za PH III są zdecydowanie letko za wysokie.

Niestety...

skarb napisał(a):co im szkodziło wsadzi do nowego Kangoorka 1.9

Pewnie wsadzą, Na początku ph I też gamę silników miało... taką sobie.
Ale kiedy...? :roll:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez Masaccio czwartek, 14 lutego 2008, 14:54

Jak już będą wsadzać, to pewnie 2.0 dci :)
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Lucass czwartek, 14 lutego 2008, 15:03

He, he, a żeby wymienić filtr powietrza trzeba będzie wyjmować silnik z ramy :twisted:
Bo oleju to pewnie wynajdą bezobsługowy... :mrgreen:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez akagi czwartek, 14 lutego 2008, 16:30

dzięki Lucass :) za ostudzenie :( :( :( to ja może zacznę się rozglądać za nowym-starym , póki ich jeszcze nie wyprzedali :roll:
Avatar użytkownika
akagi
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 15 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: sinsiti

Postprzez Masaccio czwartek, 14 lutego 2008, 17:43

Nie jest zły ten nowy, po prostu drogo sobie liczą żabojady. Dla mnie na pewno jest wygodniejszy, ale mniej praktyczny, bo tapicerki jakieś takie jasne i wyglądające na mało odporne. Przednie fotele wygodne, z tyłu bez rewelacji, źle nie jest.
Avatar użytkownika
Masaccio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3842
Dołączył(a): sobota, 11 marca 2006, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości