Witam!
Jako administrator internetowego forum Klubu Kangoo Polska chciałbym zainteresować Państwa wątkiem, który powstał w związku z powtarzającymi się problemami technicznymi w samochodach Renault Kangoo mod. `08.
Nasze zaniepokojenie budzi również fakt, że ewidentne błędy konstrukcyjne lub materiałowe popełnione w procesie produkcyjnym (np przedwcześnie zużywające się podzespoły układu hamulcowego), są składane na karb niewłaściwej eksploatacji samochodów. Co za tym idzie ich użytkownicy pomimo gwarancji ponoszą dodatkowe, nie uzasadnione, wysokie koszty napraw i wymian podzespołów.
Osobnym problemem jest sposób w jaki traktowani są użytkownicy samochodów przez konkretne autoryzowane serwisy Renault.
Trudno nie odnieść wrażenia, że firma Renault od pewnego czasu stosuje politykę "sprzedaj i olej". I nie chodzi tu o olej silnikowy...
Chciałbym za pośrednictwem tego maila zachęcić do zapoznania się z wątkiem na naszym forum
viewtopic.php?f=81&t=7186&start=0Z uwagi na charakter forum, liczbę odwiedzin i użytkowników, a także to, że w praktyce jesteśmy jedynym w sieci polskim klubem miłośników tego modelu, jesteśmy grupą dość opiniotwórczą.
Chcielibyśmy móc chwalić zarówno sam samochód, jak i obsługę serwisową, niemniej jednak w sytuacji jaka ma miejsce, będzie to niezwykle trudne.
Proszę o poważne potraktowanie tego maila, bo pomimo specyficznej daty wysłania całość zawartych w nim informacji żartem primaaprilisowym absolutnie nie jest.
Liczę na to, że odniesiecie się Państwo do opisanych sytuacji czy to udzielając odpowiedzi bezpośredni w wątku, czy poprzez odpowiedź mailową.
Pozdrawiam!
Administrator forum internetowego Klubu Kangoo Polska
Lucass
Łukasz Bączek