Strona 14 z 16

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: wtorek, 21 lutego 2012, 13:05
przez arthi
Jechałem ostatnio kangoo po facie i coś musili poprawić względem pierwszych egemplarzy. Miałem wrażenie, że silnik jest dynamiczniejszy, wnętrze lepiej wyciszone i nie pracuje jak traktor, w pierwszym momencie, byłem zaskoczony, że to 1.5dci i przekonany, że jedziemy benzyną. Inna sprawa, skrzynia 6 biegowa, czy jak kto woli 7 biegowa, to powinno być w standardzie, szkoda, że w moim nie ma.

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: wtorek, 21 lutego 2012, 17:20
przez lam3r
Wiesz, jak wyjechałem z salonu, to też miałem wrażenie że to ciche i takie jakieś duuużo lepsze. Teraz jakby wrażenia się zatarły;-)

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: środa, 29 lutego 2012, 18:44
przez klaudi
Czy roczniki 2009 i 2010 też mają takie bolączki ?

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: środa, 29 lutego 2012, 20:18
przez MZ_MZ
jak ze wszystkimi rzeczami opisywanymi w internecie. Zwykle piszą tu osoby które mają problemy.
To samo jest z Kangoo II. Ile tego na ulicach ...
Tak, Kangoo jest teraz po lifcie - w salonach są teraz np. helios II.

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: czwartek, 1 marca 2012, 09:02
przez wareks
Moje autko jest datowane na listopad 2009 i jak dotąd nie stwierdziłem jakichkolwiek
problemów poruszanych w tym wątku. Jedyna awaria jaką miałem dotyczyła automatycznej
skrzyni biegów ale w ramach gwarancji usterka została skutecznie usunięta.
Zresztą ASO w tym wypadku też się spisało gdyż auto kupiłem w Austrii, a było po kolizji.
i tak też było zapisane w systemie Renault. O dziwo nie robili żadnych problemów
i jeszcze nawet samochód zastepczy dostałem.

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: sobota, 3 marca 2012, 21:23
przez klaudi
a ile Ci pali ten kangur benzyny ? może lepiej benzyne kupić niż to dci ?

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 10:46
przez Lucass
Oczywiście, że lepiej.
Ale tylko od gaz. :)

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: niedziela, 4 marca 2012, 12:11
przez wareks
a ile Ci pali ten kangur benzyny ?


Nie jest demonem oszczędności tym bardziej ,że "automat" ale instalacja LPG przynosi znaczna ulgę.
Miasto trzeba liczyć lekko 10l benzyny i więcej, LPG 12.5 - 13 l/ 100km
Trasa autostrada auto dociążone (cztery osoby i dużo bagażu) schodził poniżej 10l LPG/100 km

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: poniedziałek, 5 marca 2012, 18:04
przez MZ_MZ
Srednio 12l LPG + 1l benzyny /100km + przeglądy droższe i co roku + 2x częsta wymiana świec i przewodów + problem z kołem zapasowym, zasięg itd...
Jak to się ma do 6l ON?
Jakbym miał benzynę to też bym szedł w LPG, ale jak kupować to DCI. Tu na forum jest wiele narzekania na K2, ale raczej nie dotyczą one silnika. Nawet jak po 150tys. trzeba będzie regenerować wtryski, to instalacje gazowa też będzie wymagała inwestycji. I jak to często bywa, produkuje się kolejne generacje LPG, trzeba parę rzeczy wymienić łacznie z centralką. Opieram się na własnym doświadczeniu (przejechałem na gazie 160k km).
Na razie mój DCI bezawaryjnie. Jeżeli chodzi o cały samochód to jedynie 3 lampka ośw. tablicy rejestracyjnej. :) Ale oczywiśnie nie jestem obiektywny bo nie przejechałem jeszcze 60 k km. ;)

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: poniedziałek, 5 marca 2012, 18:06
przez MZ_MZ
wareks napisał(a):
a ile Ci pali ten kangur benzyny ?


Nie jest demonem oszczędności tym bardziej ,że "automat" ale instalacja LPG przynosi znaczna ulgę.
Miasto trzeba liczyć lekko 10l benzyny i więcej, LPG 12.5 - 13 l/ 100km
Trasa autostrada auto dociążone (cztery osoby i dużo bagażu) schodził poniżej 10l LPG/100 km


Przy okazji zapytyuję:

Czy 1.6 benzyna skutecznie grzeje. :?: Pewnie będzie trudno porównać?