Strona 15 z 16

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: poniedziałek, 5 marca 2012, 23:28
przez wareks
Srednio 12l LPG + 1l benzyny /100km + przeglądy droższe i co roku + 2x częsta wymiana świec i przewodów + problem z kołem zapasowym, zasięg itd...
Jak to się ma do 6l ON?


Moim starym Kangoo na LPG przejechałem blisko 300 tyś km. Nie przeszkadzał mi ani brak koła zapasowego ani też mniejszy zasięg
autka. Co do dodatkowych kosztów to trzeba to skalkulować ale ja dużo jeżdżę to i tak jestem do przodu.
Kiedy pojawił się Kangoo II* odbyłem jazdę próbną właśnie z silnikiem DCI i nie zachwycił mnie specjalnie między innymi
ze względu na głośną pracę.
Inna sprawa, że polowałem na autko używane i względnie młode. Trafił się taki w dobrych pieniążkach to trzeba było brać.
Jak na razie nie żałuję.

Czy 1.6 benzyna skutecznie grzeje.


Mogę tylko porównywać z Kangoo I bo takie miałem.
Stary kangoo grzał jak głupi, aż po nogach parzyło jednak dzieciaki z tyłu często narzekały, że zimno.
A w nowym? Hmm... Mimo sporych mrozów tej zimy nie marzłem w samochodzie tył też był dogrzany bo narzekań nie było
jednak tak gorącego powietrza jak "stary" nie wypluwa


*Przeedytowano - nie ma Kangoo III, jest tylko Kangoo II /MOD

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: wtorek, 6 marca 2012, 08:52
przez Lucass
Piszecie o dodatkowych kosztach przy eksploatacji na LPG.
Proponuję jednak nie zapominać o tym, że gaz jest dwa razy tańszy niż benzyna :lol:

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: wtorek, 6 marca 2012, 17:17
przez wareks
Proponuję jednak nie zapominać o tym, że gaz jest dwa razy tańszy niż benzyna :lol:


Dlatego, też mimo pewnych niedogodności jestem zdecydowanym zwolennikiem zasilania LPG.

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: wtorek, 6 marca 2012, 20:08
przez Lucass
wareks napisał(a):
jestem zdecydowanym zwolennikiem zasilania LPG.
Drugi! :mrgreen:

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: sobota, 26 maja 2012, 21:23
przez RapallaPL
Proszę Was o pomoc bo mój Kangoo 2011 mając silnik 1,5 DCI wersja pivi ..... itd. . ma wskazania na komputerze typu : przebyte 3450km : paliwo 285 litrów : średnie spalanie 8,2 litra .
Problem iż średnie spalanie wynosi naprawdę 9 litrów . czy to jest możliwe skoro mój poprzedni kangoo z 2004 roku palił 4,8 na 100 km .
Z góry dziękuję za „podpowiedzi”

Proszę o poradę gdzie się udać i kogo zamordować aby Świat był normalny a paliwo kosztowało tak tanio jak w USA

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: sobota, 26 maja 2012, 21:57
przez Szumak
Ciesz się :!: Nowy może więcej :!: Jest postęp :!:
;)

A średnie spalanie z komputera odpowiada w przybliżeniu faktycznemu zużyciu paliwa z kolejnych tankowań?

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 07:50
przez RapallaPL
Szumak napisał(a):Ciesz się :!: Nowy może więcej :!: Jest postęp :!:
;)

A średnie spalanie z komputera odpowiada w przybliżeniu faktycznemu zużyciu paliwa z kolejnych tankowań?



Spalanie przy spokojnej prędkości do 90km/h z delikatną „nogą” nigdy nie zeszło poniżej 8 l.
Jazda na autostradzie na odcinku 1200km przy 130/h z 6 biegową skrzynią wychodzi 8,8l . Cykl miejski to 9l .
Cały czas porównuje nowego do starego . :?:
Nie wiem jak zużycie paliwa wygląda u innych .
Bardzo proszę pochwalcie się .
Nie wiem czy walczyć z ASO czy po prostu pozbyć się tego strupa bo żre jak słoń a mocy ma jak leniwy osiołek .
Jechaliśmy w dwa auta i na tej trasie Ford Galaxy spalił 4,6 litra / 100km :o więc jest różnica zbyt spora aby pozostawić to bez zbadania . Moc Forda to 174 KM . A mówią że „ford jest g... wort” :lol:
z góry dziękuję za statystyki

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 10:16
przez Wiz
Jeśli znalazłeś ten watek i go przeczytałeś to niczemu już się nie powinieneś dziwić!
Nie udany samochód i tyle.
"Stare jest lepsze" - tytuł książki idealnie pasujący do nowego Skoczka.

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 10:55
przez Szumak

Re: WADY W KANGOO III 2008 NOWY MODEL

PostNapisane: niedziela, 27 maja 2012, 11:13
przez lam3r
Na temat spalania nowego kangoo to już było na tym forum i wystarczy poszukać. Dziwi mnie, że "nadworny odsyłacz do wyszukiwarki", pozwolił sobie jedynie na złośliwość porównawczą nowy vs stary;-)
Ja na baku jeżdżę pomiędzy 900 a 1000 km - patrz stopka (latem z włączoną klimą, bo nienawidzę temperatury powyżej 22 stopni).
Dodam tylko, że tankuję zawsze na tej samej stacji Shell. Od roku leję to droższe (kij wie jak się zwie), wcześniej lałem tańsze... tylko, że za tę samą kwotę jeździłem tyle samo kilometrów to uznałem, że skoro koszt ten sam to co mi tam.