Sprzęgło chciało mnie zabić ! (Kopia wątku z Kangoo I)

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić !

Postprzez lam3r czwartek, 31 stycznia 2013, 22:28

Problemu z wrzucaniem dwójki i mnie nie ma. Ale może dlatego, że ja nie stoję na jałowym z wciśniętym sprzęgłem. Natomiast, raz na jakiś czas, przy zmianie biegów, mam wrażenie jakbym odrywał przyssawkę od szyby;-) Drążek nie stawia jakiegoś wielkiego oporu, ale dziwne jest to uczucie;-)
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić !

Postprzez dostawca sobota, 2 lutego 2013, 10:51

Co prawda Kangoo 1 ale 4x4 ma siłownik, a nie linkę...
Obrazek
Zakładałem, zabezpieczyłem trytytką, aż trytytka nagle pękła po 2 tygodniach i klips również bo był już tak wyrobiony od poprzedniego właściciela... :|
Jutro pogadam z tokarzem co na to zaradzimy.
Czterołap 2,0 Sport
F4R swap-||||||||||||||||||||Complete!-Czyli jak zepsuć 4x4, krok po kroku-Klik!
Bo życie jest za krótkie, zeby jeździć dieslem
Avatar użytkownika
dostawca
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 350
Dołączył(a): środa, 10 października 2012, 08:40
Lokalizacja: Krosno

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić ! (Kopia wątku z Kangoo I)

Postprzez lam3r niedziela, 3 lutego 2013, 16:29

Bo jak się szajsowate tyrtyrki z marketu ma to tak jest. Kiedyś kolega kupił taki szajs, że nawet kabli w komputerach nie mogłem ściągnąć bo pękały. Kup porządne i będzie po kłopocie.
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić ! (Kopia wątku z Kangoo I)

Postprzez dostawca niedziela, 3 lutego 2013, 21:24

Kolego, prowadzę warsztat i trytyrki miałem dobre, w IC kupowane... potrafiłem na 2 wieszać gmol do samuraja do przodu i wisiał długo, może mi się jakaś nacięta albo pechowa trafiła... w każdym bądź razie tak się skończyła eksmisja trytytki...
Czterołap 2,0 Sport
F4R swap-||||||||||||||||||||Complete!-Czyli jak zepsuć 4x4, krok po kroku-Klik!
Bo życie jest za krótkie, zeby jeździć dieslem
Avatar użytkownika
dostawca
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 350
Dołączył(a): środa, 10 października 2012, 08:40
Lokalizacja: Krosno

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić ! (Kopia wątku z Kangoo I)

Postprzez lam3r niedziela, 3 lutego 2013, 22:47

Spoko Kolego... u mnie się sprawdzają.
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić ! (Kopia wątku z Kangoo I)

Postprzez dostawca poniedziałek, 4 lutego 2013, 18:02

Widać miałem pecha... :) Miłego :)
Czterołap 2,0 Sport
F4R swap-||||||||||||||||||||Complete!-Czyli jak zepsuć 4x4, krok po kroku-Klik!
Bo życie jest za krótkie, zeby jeździć dieslem
Avatar użytkownika
dostawca
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 350
Dołączył(a): środa, 10 października 2012, 08:40
Lokalizacja: Krosno

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić ! (Kopia wątku z Kangoo I)

Postprzez lam3r poniedziałek, 4 lutego 2013, 18:14

Widać, musi być, masz rację;-)
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić ! (Kopia wątku z Kangoo I)

Postprzez momo czwartek, 3 sierpnia 2017, 08:38

Mi wczoraj cała tuleja nasuwana na pedał odłamała się od trzonka. Kombinowałem po mieście(całe szczęście nie stało się to w lesie/w trasie) z czego to połatać żeby dojechać do domu. No i da się tak:
Z dłuższej opaski zaciskowej wycinamy pasek zagięty w U. Na obu końcach podwijamy na zewnątrz - będzie to zabezpieczenie od zsunięcia opaski przytrzymującej.
Wycięte i pozaginane na końcu U używamy jako nowej tulejki, nasuwamy na to opaskę zaciskową, którą to mocujemy U do dyndającego niżej trzpienia pompki. Jak ktoś chce może dla pewności całość pokleić, ale dobrze zaciśnięta opaska przyciska naszą nową tulejkę wielostronnie do trzpienia i nie powinno nic wyskoczyć/zsunąć się.
momo
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 1
Dołączył(a): czwartek, 21 kwietnia 2016, 20:36

Re: Sprzęgło chciało mnie zabić ! (Kopia wątku z Kangoo I)

Postprzez istanbul czwartek, 3 sierpnia 2017, 10:27

Mi spadło sprzęgło przy przebiegu 200 tys. km, ale robię głównie trasę, więc faktycznie jak ktoś dużo wachluje sprzęgłem, to można sobie wcześniej tę nasadkę wyrobić. Na trasie udało mi się je wsunąć z powrotem, ale trochę niespokojnie przesuwało się w prawo. Tymczasowo dałem trytytkę. Gdy na spokojnie dojechałem do domu, stwierdziłem, że nie ma sensu reanimować tego zacisku, bo ten zatrzask jest mega osłabiony. Zrobiłem tak - uciąłem nożykiem całą część, która jest plastyczna i trzymała ten trzpień "na klik". W tym momencie została mi ta sztywna łapa z dziurką (wygląda teraz dokładnie jak klucz oczkowy)
Teraz pozostało tylko wypełnić lukę po starej części zatrzaskowej (tej wyciętej) jakąś tulejką i zastosować blokadę (u mnie w postaci drutu), która nam ładnie wejdzie w rowek na bolcu. Wszystko ładnie siedzi i nie ma opcji, żeby coś się z tym stało. Chyba tylko pęknięcie tego wysięgnika wchodzi w rachubę.
Trytytki są ok na chwilę, ale nie wejdą nam ładnie w ten rowek na bolcu i będą się ślizgać w prawo. Drut będzie 100 razy lepszy.
istanbul
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 329
Dołączył(a): czwartek, 4 lutego 2010, 19:34
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości