Akcja serwisowa Kangoo II

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

Re: Akcja serwisowa Kangoo II

Postprzez Mortus czwartek, 3 października 2013, 10:08

> Arthi, a może akcji serwisowej w Polsce nie było dlatego, że np. fotele o których była mowa, a dokładniej ich pewne typy nie były montowane w samochodach sprzedawanych u Polsce?
Nie pierwszy to i nie ostatni raz mamy wersje dla "cywilizowanego" świata i dla "dzikich landów". Sytuacja taka tyczy się nie tylko samochodów, ale znakomitej większości produkcji przemysłowej, niestety. Jak widać w tym przypadku lepiej było być "dzikim landem".
Urojenie jednego człowieka nazywamy chorobą psychiczną... Urojenie grupy ludzi natomiast nazywamy religią....
"Dla Jobsa większość ludzi to pajace – a robi gadżety tak proste w obsłudze, że nawet ów pajac zdoła je opanować."

Torbacz 2 ver. 2008 1.5 DCI Helios
Avatar użytkownika
Mortus
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 19
Dołączył(a): wtorek, 3 sierpnia 2010, 11:54
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akcja serwisowa Kangoo II

Postprzez arthi czwartek, 10 października 2013, 21:32

Chciałbym być takim optymistą, tutaj masz szczegółowo opisaną wadę i listę krajów, która powinna objąć akcja serwisowa.
Na dwóch jest Polska! Wada w układzie wspomagania dotyczy wszystkich modeli jak pisałem wcześniej.


http://ec.europa.eu/consumers/safety/ra ... ain.search
kangoo II 1.5dci 2008
arthi
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 66
Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:30

Poprzednia strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron