Strona 2 z 2

Re: Akcja serwisowa Kangoo II

PostNapisane: czwartek, 3 października 2013, 10:08
przez Mortus
> Arthi, a może akcji serwisowej w Polsce nie było dlatego, że np. fotele o których była mowa, a dokładniej ich pewne typy nie były montowane w samochodach sprzedawanych u Polsce?
Nie pierwszy to i nie ostatni raz mamy wersje dla "cywilizowanego" świata i dla "dzikich landów". Sytuacja taka tyczy się nie tylko samochodów, ale znakomitej większości produkcji przemysłowej, niestety. Jak widać w tym przypadku lepiej było być "dzikim landem".

Re: Akcja serwisowa Kangoo II

PostNapisane: czwartek, 10 października 2013, 21:32
przez arthi
Chciałbym być takim optymistą, tutaj masz szczegółowo opisaną wadę i listę krajów, która powinna objąć akcja serwisowa.
Na dwóch jest Polska! Wada w układzie wspomagania dotyczy wszystkich modeli jak pisałem wcześniej.


http://ec.europa.eu/consumers/safety/ra ... ain.search