Strona 1 z 2

Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2016, 22:16
przez Podmiejski
Już od dłuższego czasu - szczególnie czytając o problemach z szwankującym immo i niemożliwością jeżdżenia - chodzi mi po głowie pytanie:
Jak oceniacie fabryczne zabezpieczenia Kangoo?
Począwszy od systemu centralnego zamka (czy zdarza się przypadkowe otwieranie lub łatwość podebrania kodu)
poprzez blokadę mechaniczną kierownicy
na immobiliserze kończąc
Ja wiem że jak się złodziej uprze to wywiezie choćby auto - ale pytanie jest nie o takiego podpitego amatora przejażdżki
tylko o w miarę zawodowego fachowca?
Jak to jest - czy to utrudnienia wyłącznie dla posiadacza?...

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2016, 17:29
przez TomekCh
W TVN Turbo jest taki program "Złodzieje". W odcinku o samochodach jako jeden z przykładów był także Kangoo I. Czas operacyjny może 20 sekund łącznie z wymianą modułu pod maską celem ominięcia imo.

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 08:58
przez Lucass
Dlatego zawsze uważałem, że najbardziej niezawodne są najbardziej proste, żeby nie powiedzieć prostackie, metody zabezpieczeń :twisted:

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 13:27
przez Mascot
Moja w swoim CC 900, miała fajne zabezpieczenie.
Dodatkowe " odcięcie zapłonu ", poprzez guziczek od tylnej wycieraczki.
Niestety, po czasie zaczęło sprawiać kłopoty ( raz działało, raz nie ), więc w końcu wywaliliśmy to :lol:
Ale patent był dobry.

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 15:32
przez Stiopa
Kto ukradnie CC :lol: .
To trochę jak multipla :mrgreen: .

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 20:39
przez Mascot
W czasach ja było nowe, lub lekko używane, było w TOP3 najczęściej kradzionych :D
Bardzo lubię tym jeździć w pojedynkę, 39 koni, przy ok. 800 kg ...
Teraz czeka go zmiana wnętrza, na oryginalne ze Sportinga :lol:

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2016, 16:20
przez Lucass
Stiopa napisał(a):Kto ukradnie CC :lol: .
To trochę jak multipla :mrgreen: .
Tyle, że CC jest na drogach zdecydowanie więcej niż multipli.
Na części, na części..

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2016, 16:23
przez Stiopa
Jak taki kolo chce dokładać do "interesu" to proszę bardzo. Części do cc są chyba tańsze niż do malucha... :lol:

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2016, 16:28
przez Podmiejski
W telewizji chcą zawsze udowodnić swoją tezę....a ja się pytam praktycznie.
Tu się tyle pisze: podaj jaki model, jaki silnik, jaki rocznik ...bo każdy co ma Renault to wie: dwa takie same a części różne...
To ja nie wierze że złodziej chodzi z zestawem możliwych komputerów do Kangoo
I że wystarczy wymienić kompa by oszukać mimo
Więc ja się pytam praktycznie a nie teoretycznie czy news z tivi
Program oglądałem i to on obudził moje wątpliwości

Re: Fabryczne zabezpieczenia antykradzieżowe Kangoo

PostNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2016, 16:48
przez Stiopa
Musisz wiedzieć jedno, nie każde auto opłaca się kraść, nawet na części. Kangury raczej bywają ofiarami dewastacji.
W telewizji pokazali kangura, bo te ofermy nic innego nie potrafiłyby otworzyć...
Btw. Wszystkie matizy można otworzyć jednym kluczykiem :lol: .

Kangur fabrycznie ma tylko immo w sumie, no i czasem alarm. Jak chcesz to dodaj odcięcie gdzieś pod fotelem, drugie nad pedałami, najlepiej kilka. Możesz też kupić lokalizator gps grosze kosztuje może pomóc wytropić samochód w razie czego.

Pamiętaj, że wszystkie zabezpieczenia są do ominięcia. Jak nie odpali to zawsze może podjechać lawetą... :roll:

Edit: tak mi się przypomniało, mój daleki wujek(trochę świr, ale...) miał w citroenie zx klawiaturkę, i musiał pin wpisywać żeby uruchomić :lol: .