przez Ampermax sobota, 2 grudnia 2017, 23:22
Gdybym miał taką potrzebę naprawy to płynem chłodniczym najmniej bym się przejmował.
Ważniejsze, żeby dobrze zamontować nową pompę wody, a w starej Renówce miałem już pompę, w której trzeba było wykonać płynną uszczelkę, czyli nanieść grubą nić uszczelniacza, a jeżeli robi się to na zamontowanym silniku, to wymaga to sporej wprawy, żeby tego nie naruszyć przed osadzeniem pompy. Przy okazji warto sprawdzić, czy uszczelniacze Simeringi nie przepuszczają oleju, bo lepiej ich wymianę zrobić za jednym "bałaganem". Samo założenie paska też nie jest takie proste, bo nie można go założyć tak dowolnie, trzeba zwrócić uwagi na znaki na pasku, które muszą pokryć się ze znakami nastawczymi na kołach zębatych.
Renault Kangoo 1,5 dCi; 207 tyś.