Strona 2 z 2

Re: Problem z silnikiem 1,5 dci

PostNapisane: piątek, 9 marca 2018, 19:30
przez lukas
Czy ten dźwięk z silnika jest normalny?

Re: Problem z silnikiem 1,5 dci

PostNapisane: piątek, 9 marca 2018, 21:49
przez Mascot
Nie, nie jest...
Dźwięk dziwny, jak w tych obrotowych grzechotkach co zabierało się na stadiony, imprezy.
Wzmaga się wraz ze wzrostem obrotów. Charakterystyczny dźwięk dCi jest, ale ten niski to, niepokoi :oops:

Re: Problem z silnikiem 1,5 dci

PostNapisane: piątek, 9 marca 2018, 22:17
przez lukas
Byłem dziś w serwisie.
Zgłosiłem stuki w silniku oraz zdarzyło się raz, że stracił moc i zaczął głośno (głośniej niż zawsze) rzęzić.
Po godzinnych oględzinach w odpowiedzi dostałem wszystko ok! tak ma być. Jakoś nie spodziewałem się innej odpowiedzi.
Muszę zaczerpnąć gdzieś opinii.

Re: Problem z silnikiem 1,5 dci

PostNapisane: niedziela, 11 marca 2018, 08:28
przez istanbul
Szczerze to trochę jestem zaskoczony, u mnie w dci 75KM w roczniku 2012 mam 250kkm i jest cisza a tutaj nówka i takie jajca. Ja bym tego nie odpuścił.

Wiecie może czy Renault robi wszystko na układzie wtryskowym Delphi czy Bosch lub Siemens też był stosowany po 2012 r. ?

Re: Problem z silnikiem 1,5 dci

PostNapisane: niedziela, 11 marca 2018, 16:36
przez Mascot
W Meganie III miałem Siemensa.
W obu Megane IV mam Continentala. Continental, zauważyłem nie ma gruszki, a pompę w baku. Siemens, ma gruchę i czarne przewody z rurkową listwą rozdzielczą.

Hmy, tak szczerze mówiąc ... W ASO, czasem podpięcie komputera, i brak błędów definiuje brak usterki.

Podjedź do innego ASO, i może tam, trafisz na kogoś ogarniętego. Oczywiście nie oznacza to, że dealerowi, u którego zamówiłeś, odebrałeś auto, należy odpuścić ... :evil:

Ten dźwięk, przypomina mi, dźwięk klepiących wtryskiwaczy LPG :lol:

Wtryskiwacz w dCi raczej tak nie będzie klepał, otwarcie zaworu, następuje przez sygnał elektryczny, a nie jak w starych Dieslach, poprzez mechaniczny wtrysk paliwa, gdzie zaworek otwierała sprężyna