Zbliża się przegląd i w sumie decyzja. W sierpniu samochód kończy dwa lata, w lipcu wypadałoby zrobić kolejny i właściwie jedyny przegląd w tym roku. Zastanawiam się jednak czy jest potrzeba wykonywania tego w ASO Renault. Jak nie stracic gwarancji na perforacje blachy? Ostatni przegląd skończył się kwotą blisko tysiąc złotych, a poza ścieżką, wymianą filtrów, w tym kabinowego oraz oleju nic więcej nie zostało zrobione.
Pytałem się w innym serwisie, który zajmuje się samochodami francuskimi i przegląd taki to koszt nie więcej niż 400zł. Zastanawiam się jednak nad przyjazdem do ASO z dwóch powodów, wymiana uszczelki bagażnika, oraz podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Jakie jest wasze zdanie, gdzie serwisujecie wasze kangury po gwarancji fabrycznej, czy warto przedłużać fabryczną gwarancję i wykonywać przeglądy w ASO?
Tak na koniec. Jak często trzeba wymieniać filtr przeciwpyłkowy? W ASO wymienili po roku, cena wiadoma.
Kolejna sprawa której się obawiam, w ubiegłbym roku przy przebiegu uwaga 16.000 wymienili klocki hamulcowe tył! Do tej pory samochodem jeździł ojciec, teraz leży w szpitalu stąd opiekuję się jego pupilem. Niestety jak widać starsza osoba potrafiła sobie wcisnąć niezły kit, ciekaw jestem jak wytłumaczyli tak szybkie zużycie klocków hamulcowych i czy z nowymi będzie podobnie. W każdym razie czy w związku z powyższym nie lepiej jechać do ASO niech sprawdzą ponownie te cholerne klocki.