BOX VTECH

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Re: BOX VTECH

Postprzez skarb wtorek, 10 marca 2009, 21:06

No dobra, ale dlaczego program 7 akurat ?

Zakładam, że chłopaki zerżneli mapy z Vtechy więc chyba mamy to samo. :lol:

Ja latem jeżdżę na 8 a zimą przełączyłem na 9.

Co było jak zapodałeś na 8 lub 9 - dławił się cy cóś ? Co na niższych programach ?

U mnie na niższych była kiepszczocha jeśli chodzi o przyrost a jak dałem latem na 9 to się jakoś tak dławił.
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: BOX VTECH

Postprzez mullann środa, 11 marca 2009, 08:29

U mnie na programie:
10 - awaria wtrysku przy 3000 obr./min.
9 - awaria wtrysku przy 3500 obr./min.
8 - awaria wtrysku przy 4100 obr./min.

Żadnych dławień nie było - wkręcał się na obroty jak głupi :)

Postanowiłem, nie ryzykować i ustawiłem na 7 (tak też sprzedawca mówił)
Czasami trzeba przycisnąć i bałem się, że wtedy może nastąpić usterka i ...... :?
DAWNO DAWNO TEMU: Trafic '10 - 2.5 150KM; Trafic '08 - 2.0 115KM oraz dwa Kangoo (stary i nowy)
Aktualnie PEUGEOTy
Avatar użytkownika
mullann
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 295
Dołączył(a): wtorek, 20 listopada 2007, 00:00
Lokalizacja: Zielona Góra - okolice

Re: BOX VTECH

Postprzez skarb środa, 11 marca 2009, 09:51

No to masz to samo co ja miałem z nowym boxem z Vtechu. (potencjometr kręcony).

Faktycznie wkręcał się na obroty jak głupi ale przy okazji miałem te same objawy - awarie wtrysku - najprzyjemniejsze było wyprzedzanie tira i w połowie wyprzedzania zonk i nie ma mocy.

Najgorsze to było to, że nie było to powtarzalne - mogłeś cały dzień jeździć bez awarii, a następnego dnia 3 zonki.

Po jakiś 2 tygodniach wymieniłem box w Vtechu na stary (ze zworkami) i awarie wtrysku nie występują.

Tak a propos - ile płaciłeś za hamownię ?

W łodzi chcą 150 za jedno hamowanie - czyli jakbym chciał sprawdzić przed i po to wychodzi 300 pln.

Pozdro

PS.
Jednak program to program.
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: BOX VTECH

Postprzez mullann środa, 11 marca 2009, 15:10

Ja płaciłem 99zł brutto 3 testy (2 z boxem i jeden fabryczny) - PROMOCJA :)
http://www.oliwersystem.pl/?mod=142
Tylko musiałem sam wypinać i podłączać boxa - gostek tylko "hamował".

Zerknijcie na wykresy fabryczne:
Obrazek

Coś jest nie tak z moim skoczkiem - chodzi o moment.....
DAWNO DAWNO TEMU: Trafic '10 - 2.5 150KM; Trafic '08 - 2.0 115KM oraz dwa Kangoo (stary i nowy)
Aktualnie PEUGEOTy
Avatar użytkownika
mullann
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 295
Dołączył(a): wtorek, 20 listopada 2007, 00:00
Lokalizacja: Zielona Góra - okolice

Re: BOX VTECH

Postprzez lam3r niedziela, 5 kwietnia 2009, 14:43

Takie zabawy z autem to poponuję we w miarę profesjonalnych punktach robić. Chyba, że zna się osobiście człeka i wiemy, że faktycznie zna się na swojej pracy. Przyrost mocy na poziomie 5KM to okradanie właściciela auta... chyba, że się to robi za darmo:-)
We Wrocławiu jest jeden punkt godny polecenia.
http://www.jetronik.pl/
Jak ktoś chce wiedzieć gdzie we Wrocławiu można kupić prawdziwy olej (nie rozlewany w Polsce), to też wiedzą;-) Oczywiście za dobrą usługę i materiały trzeba zapłacić dobre pieniądze. Ale to chyba naturalne, prawda?
W dziale galeria znajdują się zdjęcia aut, nad jakimi pracują na co dzień.
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: BOX VTECH

Postprzez skarb niedziela, 5 kwietnia 2009, 22:06

Oczywiście za dobrą usługę i materiały trzeba zapłacić dobre pieniądze. Ale to chyba naturalne, prawda?


Nie obraź się - ale gorzej jak materiały i usługa jest taka sama jak i u konkurencji tylko dany sprzedawca/tuner ma "lepszy bajer" i głównie za ten bajer się płaci.

Jak to przeczytałem na jednym z tuningowych forum "jak się zrobi "dobry" wykres z hamowni to od razu autko klientowi lepiej jeździ.

A zrobienie "dobrego" nie jest problemem.

Wszzyscy tunerzy uważają się za profesjonalnych i renomowanych "i jakie auta to oni nie robili" - bo oni z tego żyją że są profesjonalni i renomowani.
Generalnie to będąc tunerem to jest w dobrym tonie być profesjonalnym i renomowanym - bo kto by chciał korzystać z usług tych nieprofesjonalnych i nie renomowanych ? Nie wspominając o tym - że takiego nie profesjonalnego to nikt nikomu nie poleci - no to chyba musi być profesjonalny.

Najgorsz jest to, że im w pewnym momencie odbija i zaczynają prawie odnosić się do tego co robią jak do jakiejś sztuki czarodziejsko - tajemnej - no prawie "God is a DJ". (DJ is a God).


Jak widzimy - można kupić "gówno" w pięknym papierku - tak jak ja i zapłacić za nie 1500 pln i można kupić to samo "gówno" w mniej pięknym papierku - tak jak Mullann i zapłacić 700 (pewnie jak dopasują mu właściwy box to się może okazać - że ma to samo gówno co ja tylko połowę tańsze).

Mullannowi prawdopodobnie zapodali nie ten box co trzeba i jak zapodadzą właściwy to będzie lepiej.

PS.

Przepraszam za wyrażenie "w papierku" :lol:
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: BOX VTECH

Postprzez lam3r niedziela, 5 kwietnia 2009, 22:25

skarb napisał(a):Nie obraź się - ale gorzej jak materiały i usługa jest taka sama jak i u konkurencji tylko dany sprzedawca/tuner ma "lepszy bajer" i głównie za ten bajer się płaci.


Jeśli masz pewność, że to co kupiłeś taniej, ma te same walory to ok. Ale aby meć taką pewność musisz się na tym znać.
Jak to przeczytałem na jednym z tuningowych forum "jak się zrobi "dobry" wykres z hamowni to od razu autko klientowi lepiej jeździ.

w taki sam sposób sprzedaję się każdy inny chłam ludziom, kórzy nie znają się na tym co kupują. Telewizory, komputery... co tam sobie wymyślisz.
Wszyscy tunerzy uważają się za profesjonalnych i renomowanych "i jakie auta to oni nie robili" - bo oni z tego żyją że są profesjonalni i renomowani.
Generalnie to będąc tunerem to jest w dobrym tonie być profesjonalnym i renomowanym - bo kto by chciał korzystać z usług tych nieprofesjonalnych i nie renomowanych ? Nie wspominając o tym - że takiego nie profesjonalnego to nikt nikomu nie poleci - no to chyba musi być profesjonalny.

jeśli chodzi o firmę której link podałem, to bywam tam czasami i zawsze widzę tam takie auta jak w galerii... po prostu zajmują się tym codziennie.
http://www.g4.com.pl/page.php?go=1
:-)

Jak widzimy - można kupić "gówno" w pięknym papierku - tak jak ja i zapłacić za nie 1500 pln i można kupić to samo "gówno" w mniej pięknym papierku - tak jak Mullann i zapłacić 700 (pewnie jak dopasują mu właściwy box to się może okazać - że ma to samo gówno co ja tylko połowę tańsze).

no widzisz... czyli to Mullann trafił do firmy, która "robi" rzeczy będące dla niej "wiedzą tajemną". Może kiedyś dobiorą... ciekawe czy silnik dożyje tego dnia:-D
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: BOX VTECH

Postprzez mullann niedziela, 25 października 2009, 12:35

No więc chciałem tylko poinformować, że POWERBOXa firmy NO NAME oddałem sprzedającemu ze względu na niski przyrost mocy.
Zakupiłem nowego BOXa Vtechu i po pomiarach wyszło, że moc max to słabe 120KM i 268Nm (prg.7)

Na programie 8,9 i 10tym spadek mocy.
Jedynie na prg.8 wzrost Nm do 272 (moc 118KM) - dziwne zjawisko......

VTECH twierdzi że ich BOX powoduje przyrost 15KM i 35Nm przy tym silniku.

Jednak musiałem go oddać bo przy obrotach 2500 do 3000 silnik przerywał przy ostrym przyspieszaniu.
Vtech stwierdził , że BOX jest w 100% OK i oddał kasę.
Teraz jeżdżę znowu na fabrycznych 111KM - pozostaje chyba tylko VIRUS....
DAWNO DAWNO TEMU: Trafic '10 - 2.5 150KM; Trafic '08 - 2.0 115KM oraz dwa Kangoo (stary i nowy)
Aktualnie PEUGEOTy
Avatar użytkownika
mullann
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 295
Dołączył(a): wtorek, 20 listopada 2007, 00:00
Lokalizacja: Zielona Góra - okolice

Re: BOX VTECH

Postprzez lam3r niedziela, 25 października 2009, 14:52

wg tabeli przyrostów firmy Jetronic (jest powiązana z G4) silnik Renault 1.5 DCI/108/240 ma możliwość osiągnięcia 130/280. Oczywiście w praktyce może być różnie.
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: BOX VTECH

Postprzez skarb poniedziałek, 26 października 2009, 08:39


Re: BOX VTECH

Postby mullann on Sun Oct 25, 2009 9:35 pm
No więc chciałem tylko poinformować, że POWERBOXa firmy NO NAME oddałem sprzedającemu ze względu na niski przyrost mocy.
Zakupiłem nowego BOXa Vtechu i po pomiarach wyszło, że moc max to słabe 120KM i 268Nm (prg.7)

Na programie 8,9 i 10tym spadek mocy.
Jedynie na prg.8 wzrost Nm do 272 (moc 118KM) - dziwne zjawisko......

VTECH twierdzi że ich BOX powoduje przyrost 15KM i 35Nm przy tym silniku.

Jednak musiałem go oddać bo przy obrotach 2500 do 3000 silnik przerywał przy ostrym przyspieszaniu.
Vtech stwierdził , że BOX jest w 100% OK i oddał kasę.
Teraz jeżdżę znowu na fabrycznych 111KM - pozostaje chyba tylko VIRUS....



Ja aktualnie jeżdżę na VTECHU (box regulowany od 0 do 9).

NIE POLECAM TEGO BOXU JEDNAK !!!

Przez rok jeździłem na poprzedniej generacji ich boxa (tym ze zworkami) ale go wymieniłem jakieś 2 miesiące temu.

Mnie najlepiej się jeździ na ustawieniu "8" (0 bez programu - 9 najwyższy program) - faktycznie czasami (u mnie około 3800 - 4000) jak się dobrze pociągnie to się box wypina.

Za chwilę się jednak załącza z powrotem, z tym, żę zostaje komunikat "usterka ESP i cośtam jeszcze".

Jednak jest to jedyny sposób póki co na zwiększenie poweru.

Generalnie nie rozumiem podejścia VTECHU do klienta - bo mogą ten problem wyeliminować, ale chcą za to dodatkową kasę. (czyli niech się walą na ryj).

Chyba 1500 pln to i tak dużo.

Jak się skończy gwarancja to box idzie do innego autka a do kangorka program.

CZYLI REASUMUJĄC WYPADA CHYBA, ŻE BOX NO NAME ZA 700 PLN NIE RÓŻNI SIĘ ZNACZĄCO OD BOXA VTECHU ZA 1500 (NA OBECNĄ CHWILĘ PRZYNAJMNIEJ).

NO CHYBA, ŻE VTECH POPRAWI TĄ USTERKĘ W PROGRAMIE - WTEDY TO MOŻNA BRAĆ.

CZYLI MOIM ZDANIEM "GÓWNO W PAPIERKU"

Przepraszam z wyrażenie "w papierku".
2008 Kangoo II Privielege 1.5 dci 105 km - wszystkomający z cennika z wyjątkiem dachu szklanego.
2004 Kangoo I Helios 1.5 dci - 102 km
Avatar użytkownika
skarb
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 852
Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron