shoti napisał(a):3. ocenic kąt i prędkośc zanurzenia
A po co?
PiotrP napisał(a):shoti napisał(a):3. ocenic kąt i prędkośc zanurzenia
A po co?
shoti napisał(a):A plan jest taki:
Lucass napisał(a):Zapomniałeś o bardzo ważnym punkcie podstawowym tuż po wypadku - WYŁACZYĆ ZAPŁON![]()
A to już kłusownictwo...![]()
![]()
![]()
Jedziesz, wpadasz w dużą kałużę i BOOM, pies sąsiada zginął od nisko przelatujących drzwiLucass napisał(a):Dobra, jak szaleć to szaleć!
1) W zawaiasach wszystkich drzwi (klapy) i zamkach ładunki pirotechniczne odpalane w momencie kontaktu skoczka z wodą, sterowane czujnikami ciśnieniowymi tzn reagującymi na ciśnienie słupa wody, a nie na wilgoć np deszczu;
Hmm, ciekawe, a jak wyłączysz zapłon to jak otworzyć szybki?Zapomniałeś o bardzo ważnym punkcie podstawowym tuż po wypadku - WYŁACZYĆ ZAPŁON![]()
A to już kłusownictwo...![]()
![]()
![]()
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość