Co lubimy w swoich kangorach

Off-topic: tematy związane z techniką

Postprzez _ONE_ wtorek, 19 kwietnia 2005, 06:57

Będę bardzo wdzięczny za info na temat tego co dokładnie kolega zmajstrował przy Twoich hamulcach. Masz jakieś doświadczenia z green stuffem EBC? Wracając do silnika to 78 koni z 60 na samym sofcie to wydaje się aż niemożliwe... rozumiem, że dodatkowo zrobiłeś chłodniejszy dolot? Czy zebrałeś trochę materiału z głowicy?
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rajder wtorek, 19 kwietnia 2005, 07:48

Ok One jak sie tylko dowiem to dam Ci znać.Ze swojej jednak strony nie będe Ci udzielał jakiś wielkich rad na temat hamulców bo to zbyt poważna sprawa żeby robić poprawki przez internet, a i ja sam nie jestem od tego specjalistą.Po drugie ja tego kangora nie używam jako rajdówki i seryjne hamulce mi całkowicie wystarczają,a ta dłubanina przy silniku jest spowodowana tym że to ciekawa zabawa i tak sobie z kolegami w wolnych chwilach sprawdzamy gdzie kończy sie francuska cierpliwość :wink: Moja brocha to silniki konkretnie to pisanie programów sterujących i wydawanie poleceń gdzie zabrać materiału gdzie nadłożyć,gdzie wyrównać a gdzie za zakrzywić :D
No a jeśli chodzio te 78 koni to oczywiście musieliśmy troche zmienić dolot bo ten seryjny skutecznie tłumi zapędy co niektórych tunerów.No ale panowie w odlewni nie wiedzieli że ktoś będzie chciał z tego wyciągnąć jeszcze więcej :wink: materiasł jest nie tyle podebrany co zrobiony na ala lustro i przedłużony czymś w rodzaju power rury,na końcu której mamy stożek.Także jak sam widzisz ingerencje w dolot nie są zbyt wielkie.Jak sie weźmiemy za wkładanie turbinki no to już będzie prawdziwa zabawa :D :D :D
Avatar użytkownika
rajder
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 123
Dołączył(a): sobota, 16 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez MK wtorek, 19 kwietnia 2005, 07:56

rajder napisał(a):....... tyle dobrze że panowie byli ugodowi i w ramach zapłaty przyjęli połowe zderzaka z miśka evo 7 który zgubił kolega po fachu :lol:

A skąd kolega po fachu ma na takie autko :roll: :?: :?: :?:
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez rajder wtorek, 19 kwietnia 2005, 08:12

MK napisałem
połowe zderzaka z miśka evo 7 który zgubił kolega po fachu

to był zderzak kolegi po fachu doładnie Maćka Lubiaka czyli rajdowca który go zgubił w swoim samochodzie,a że nasza firma ich suportowała na rajdzie ja z ich inżynierem siedzieliśmy przy silniku a kolega stroił zawias to sie dostało pare fantów :wink: :D które zawsze przywoże moim kolegom, maniakalnym kibicom których rajcuje nawet kawałek opony :D niestety mnie narazie na miśka nie stać no ale może kiedyś :) narazie musi mi wystarczać moja 206 rally.
Avatar użytkownika
rajder
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 123
Dołączył(a): sobota, 16 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez MK wtorek, 19 kwietnia 2005, 08:20

Sory,źle zrozumiałem :? :wink:
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez _ONE_ wtorek, 19 kwietnia 2005, 08:46

Rajder: już Ci zazdroszczę świstaka :D Będę czekał na wieści w spr. hamulców.
Czy robiłeś już w reni silnik 1.4 8v (są bardzo podbne do tych z citroena... to jest chyba ich konstrukcja)? Mam takowego w swoim torbaczu (E7J plast. kolektor). Już od dawna chodzi za mną zmiana na lepsze :D tzn bez szaleństw 8)
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rajder wtorek, 19 kwietnia 2005, 16:18

One w 1,4 nigdy nie dłubałem,oprócz swojego 1,2 innego kangoora nie ruszałem a i do naszej firmy nigdy taki nie trafił.No przy tym 1.4 to plastikowy kolektor skutecznie uniemożliwia wsadzenie turbinki,trzeba coś sztukować z innego modelu ale na pewno da sie zrobić.Przy plastikowym dolocie to jest problem nawet z gazowaniem bo jak gaz dostanie cofki to sie trzeba pożegnać z kolektorem :wink: ale kolektor to jest małe piwo najdroższy jest przepływomież,to kawałek pręta a bestia cholernie droga.
Avatar użytkownika
rajder
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 123
Dołączył(a): sobota, 16 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez _ONE_ wtorek, 19 kwietnia 2005, 16:49

Nie, nie... niestety nie stać mnie na turbinkę. Myślałem o czym podstawowym... dolot, głowica, soft + ew. wałek i to wszystko w tym silniczku.
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rajder wtorek, 19 kwietnia 2005, 20:22

hehehe toś mnie ONE rozbawił :D
Nie, nie... niestety nie stać mnie na turbinkę. Myślałem o czym podstawowym... dolot, głowica, soft + ew. wałek i to wszystko w tym silniczku.

no to co byś chciał to nie jest takie podstawowe iteż trzba miec na to troszke funduszy,właściwie to ci powiem że instalacja takiej funkiel nowej :wink: turbinki + sofcik to wychodzi na to samo co robienie głowicy wałka dolotu i softu :)
no wiadomo chyba że ktoś chce mieć ocje all i bierze wszytsko ale pierwsze pytanie ONE, jakie chcesz osiągnąć efekty tzn. czy zależy ci bardziej na mocy czy momencie,ile masz na to kasy, i czy zdajesz sobie sprawe że takie rozwiązanie utrudniają troche życie bo silnik musisz traktować z duuuużo większą troską niż normalnie i dużo szybciej sie zużywa przez co na wstępie musiasz już wiedzieć czy będziesz mieć kaske w razie ewentualnej usterki
Avatar użytkownika
rajder
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 123
Dołączył(a): sobota, 16 kwietnia 2005, 23:00
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez _ONE_ środa, 20 kwietnia 2005, 07:33

Pisząc o podstawie miałem na myśli dolot i drobne wydłubywanie z głowicy... właśnie ze względu na koszty i zobaczyć jakie będą efekty. Dodatkowo na przyszłość wałek, a jak już wałek to i soft, a tu koszty są b.duże :( Chciałbym to zrobić etapami... oczywiście ze względu na kasę. Układ z turbiną to koszt ok. 4-6tys, a dolot + drobna robota z głowicą to koszt maksymalnie 1tys. Potem (jak silnik dożyje) reszta w głowicy, soft i wałek (koszty?).
Zależy mi oczywiście na podniesieniu momentu. Nie startuję autem w rajdach, choć widziałem takiego kangura chyba w zeszłym roku w Górach Sowich :)
Rozumiem, że taki silniczek musi dostawać najlepszy olej i trzeba go wymieniać zgodnie ze sztuką... pozwalać mu ochłonąć po ostrej jeździe (podbnie jak z turbinką). Jeździłem na Quakerze, teraz na PetroCanadzie. Co jeszcze?

... i jeszce oczywiście chcę zostawić katalizator (jak tu zrobić barana?) :)
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości