Co mnie drażni w Kangoo:-)

Off-topic: tematy związane z techniką

Postprzez PiotrP sobota, 23 września 2006, 21:26

Bullitt napisał(a):
sw napisał(a): Sam zastanawiam się nad wyciszeniem, ale boje się o osiągi.


Bez przesady, 20-30 kg maty juz robi swoje. Naprawde warto.


Ja włożyłem na razie 15 sztuk 50x25cm w tył samochodu i już jest kolosalna różnica. Włożę jeszcze z 10 sztuk. Wzrost wagi symboliczny jak na samochód, więc moim zdaniem warto.
Pozdrówka
PiotrP
Kiedyś: Agatka 1,2 urodzona w 2001 roku
Obecnie: Motylek 1,5 dci z 2004 roku i Fiat Doblo o imieniu Fiona z 2008
Avatar użytkownika
PiotrP
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 161
Dołączył(a): sobota, 2 września 2006, 23:00
Lokalizacja: Chełmno

Postprzez zuwik niedziela, 24 września 2006, 17:12

Zacznę tendencyjnie - było.
W starym Kangoo skrzynia i sprzęgło chodzą super - twardo i precyzyjnie. W nowym miałem problem ze wstecznym (się dealer w Wektorze źle patrzył, jak co próbę byliśmy 10cm bliżej skarpy ;) ) a poza tym nie mam ale.
Drzwi tylne faktycznie się "zacierają", choć to kwestia nasmarowania. U mnie popielniczka na miejscu, a zamykany schowek mam "ten górny", więc prolemu nie znam ;)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez lam3r poniedziałek, 25 września 2006, 06:58

Bullitt napisał(a):Pamiętajcie, ze to ciężarówka!


Po pierwsze jest to auto osobowe, takie kupowałem i takie mam - sprawdź na stronie producenta. Po drugie, nie bardzo rozumiem dlaczego hasło "cieżarówka" ma być jakimś wyjaśnieniem wszelkich niedociągnięć w samochodzie. Wybacz ale to nie są czasy pierwszych aut ciężarowych gdzie wystarczyło, że jeździ - trochę się zmieniło. Dzisiaj nawet traktory mają klimatyzacje wspomaganie i wyciszenie kabiny. Dlatego proszę o powstrzymanie się od demagogii [ulubione słowo:-D]
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez lam3r poniedziałek, 25 września 2006, 07:04

Lucass napisał(a):Szerokie przednie słupki, zwłaszcza przeszkadza mi lewy;


Heh, masz rację. Dość często łapię się na tym, iż muszę się wychylać w lewo bądź w prawo:-)

lusterka zewnętrzne - pomimo, że są sferyczne martwe pole jest ogromne zwłaszcza w prawym.


tu też się zgodzę. Choć pocieszyłeś mnie. Ja już miałem wrażenie, że taki lewus jestem i nie umiem dobrze ustawić sobie lustrka:-D

sprzęgło, sprzęgło, sprzęgło... To znaczy mechanizm sprzęgła. Nie mogę sie do niego przyzwyczaić. Do tego pedał jest ustawiony pod kątem, który powoduje ślizganie się podeszwy w czasie jego powrotu do góry i w efekcie noga (nr 46) wjeżdża mi ciągle pod deskę na słynną kosteczkę potencjometra przepustnicy


Hmm, ja mam małą stopę i mnie nic nigdzie nie spada, ale za to muszę ustawić ją pionowo by nacisnąć pedał. Poza tym jest dość twarde.

szum powietrza powyżej setki, no ale przy moim szmacianym dachu... widziały gały co brały :wink:


u mnie też szumi, ale auto wysokie i byłem na to przygotowany jak je brałem to nie wymieniam tego jako wadę.
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zuwik poniedziałek, 25 września 2006, 08:06

lam3r napisał(a):Po pierwsze jest to auto osobowe, takie kupowałem i takie mam - sprawdź na stronie producenta. Po drugie, nie bardzo rozumiem dlaczego hasło "cieżarówka" ma być jakimś wyjaśnieniem wszelkich niedociągnięć w samochodzie. Wybacz ale to nie są czasy pierwszych aut ciężarowych gdzie wystarczyło, że jeździ - trochę się zmieniło. Dzisiaj nawet traktory mają klimatyzacje wspomaganie i wyciszenie kabiny. Dlatego proszę o powstrzymanie się od demagogii [ulubione słowo:-D]
Po pierwsze - to jest auto dostawcze ZAREJESTROWANE na zasadach osobówki - te same wymagania konstrukcyjne. Po drugie - jest to auto dostawcze przystosowane do przewozu osób, co zgodnie z definicją czyni go osobówką (to kwestia pięciu miejsc, nie wykończenia). Po trzecie - prostota Kangoo pozwala utrzymać jego cenę na niskim pułapie (porównaj z konkurencją), oraz uzyskać dobre osiągi i niskie spalanie. Obecnie jeżdżę autem o tej samej mocy, co Kangoo, ale przeszło 200kg lżejszym i uwierz mi, to się czuje.

Tekst na stronie Renault jest REKLAMĄ, a jeśli twierdzisz, że reklama to rzetelny opis przeznaczenia danego produktu, to zejdź na ziemię. Kangoo ma wady, ale trzeba odróżnić wady od wyrzeczeń. Np. lusterka (z resztą zmniejszone w celu dążenia do osobowego charakteru, w starym Kangoo są duże i nawet nie asferyczne dają doskonałą widoczność), otwierające się schowki i zgrzyty drzwi to są wady. Ale jak chcesz tapicerki - kup osobówkę ;)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Bullitt poniedziałek, 25 września 2006, 08:33

lam3r napisał(a):
Bullitt napisał(a):Pamiętajcie, ze to ciężarówka!


Po pierwsze jest to auto osobowe, takie kupowałem i takie mam - sprawdź na stronie producenta.


Spojrzałem do DR - przeznaczenie cieżarowy N1 :lol:

lam3r napisał(a):Po drugie, nie bardzo rozumiem dlaczego hasło "cieżarówka" ma być jakimś wyjaśnieniem wszelkich niedociągnięć w samochodzie.


Ja wcale nie tłumaczę niedociągnięć. Takie materiały za jakie płacisz... Chcesz osobowy? Scenica za 93 tys złotych? Bardziej mierzi mnie niska (coraz niższa jakość wykonania ) samochodów klasy wyższej. A i jakość samego Kangoo IMHO spadła po ostatnim liftingu (deska i wnetrze - zastosowanie np dzwigni czy przełączników z nowego Clio).

lam3r napisał(a): Dlatego proszę o powstrzymanie się od demagogii [ulubione słowo:-D]


Demagogią jest nazywanie Kangoorka osobowym. Bardzo lubie to autko i jako osobowy głównie go użytkuje, ale zawsze pozostanie on samochodem dostawczym, który dostosowano do przewozu osób...(patrz historia modelu)
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez lam3r poniedziałek, 25 września 2006, 10:10

zuwik napisał(a):Po pierwsze - to jest auto dostawcze ZAREJESTROWANE na zasadach osobówki - te same wymagania konstrukcyjne. Po drugie - jest to auto dostawcze przystosowane do przewozu osób, co zgodnie z definicją czyni go osobówką (to kwestia pięciu miejsc, nie wykończenia).


Mało maslane, a to ma się nijak do wykończenia auta:-)

Po trzecie - prostota Kangoo pozwala utrzymać jego cenę na niskim


i ten argument mogę przyjąć i podyskutować:-)

pułapie (porównaj z konkurencją),


dlatego pisałem, że powinien być ustawowy zakaz:-)

oraz uzyskać dobre osiągi i niskie spalanie.


dlatego nie wożę teściowej:-)

Obecnie jeżdżę autem o tej samej mocy, co Kangoo, ale przeszło 200kg lżejszym i uwierz mi, to się czuje.


wieżę Ci. Welur którym okleję wszystkie plastiki to jakiś 1 KG. Nagle przestało stukać, pukać, trzeszczeć, skrzypieć itp... koszt to całe 220 zł wraz z kosztami przesyłki 2x20 zł (zamawiałem dwa razy). Ciekawe jaka była by cena przy zakupie hurtowym na np. 20 000 aut:-) Oczywiście dochodzą koszty wyklejenia - tych nie umiem oszacować. Pytanie: o ile wzrosła by cena Kangoo? Aha, w salonie stoi model z welurem na całej podłodze i innymi bajerami, a cena identyczna jak mojego z 2004r:-)

Tekst na stronie Renault jest REKLAMĄ, a jeśli twierdzisz, że reklama to rzetelny opis przeznaczenia danego produktu, to zejdź na ziemię.


Na stronie jest podział aut ze względu na ich przeznaczenie. Tego nie nazwał bym reklamą.

Na stronie jest Kangoo ma wady, ale trzeba odróżnić wady od wyrzeczeń. Np. lusterka (z resztą zmniejszone w celu dążenia do osobowego charakteru, w starym Kangoo są duże i nawet nie asferyczne dają doskonałą widoczność), otwierające się schowki i zgrzyty drzwi to są wady. Ale jak chcesz tapicerki - kup osobówkę ;)


Powiem tak, gdyby ta plastikowa tapicerka nie wydawała dźwięków mogła by sobie być plastikową. Oklejam bo muszę ją wyciszyć.
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jon104 poniedziałek, 25 września 2006, 16:13

Aha, w salonie stoi model z welurem na całej podłodze i innymi bajerami, a cena identyczna jak mojego z 2004r:-)

Jeżeli sądzisz, że to coś na podłodze powoduje, ze kangoo-rek jest cichszy to się mylisz (sprawdzałem) :cry:

A tak w ogóle to "koń jaki jest każdy widzi" i to co dla niektórych jest wadą to dla innych zaletą (ja np. nigdy nie zamieniłbym się na "welur" na podłodze :P - oczywiście trzeszczenie zaletą nigdy nie jest :( )
Po drugie tylko blachy nie trzeszczą więc po prostu.... za mało blachy :D
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez PanKot poniedziałek, 25 września 2006, 19:10

Kupowałem Kangoorka dlatego, że jest taki brzydki i tak a nie inaczej wykończony i nie uważam tego za wadę.
Wtedy nie miałem pojęcia jaki to samochód i tłumaczyłem sobie to tak, że skoro jest to dostawczak to zapewne ma przynajmniej wszystkie elementy zawieszenia wzmocnione i pewnie nigdy się tam nic nie zepsuje.
I tu się oszukałem. To uważam za wadę tego auta. Nic w zawieszeniu nie jest mocniejsze niż np. w Clio. Prawie to samo.
Poza tym wszystko inne jest w granicach przyzwoitości i napewno nie odbiega od innych marek samochodów, które można by porównać. Oczywięcie w tym segmencie aut.
Jeśli w innych jest coś lepszego to zazwyczaj ma to bezpośrednie przełożenie na cenę.

Aha, i jeśli można uznać to za wadę a nie za ku***** to jeszcze dołozyć można obsługę i ceny w ASO.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.
Avatar użytkownika
PanKot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1650
Dołączył(a): niedziela, 4 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ROBAK wtorek, 26 września 2006, 05:42

PanKot napisał(a):Kupowałem Kangoorka dlatego, że jest taki brzydki i tak a nie inaczej wykończony i nie uważam tego za wadę.
Wtedy nie miałem pojęcia jaki to samochód i tłumaczyłem sobie to tak, że skoro jest to dostawczak to zapewne ma przynajmniej wszystkie elementy zawieszenia wzmocnione i pewnie nigdy się tam nic nie zepsuje.


I to są dokładnie takie same powody nabycia AUTKA co u MNIE :) :) :)

WIDZIAŁY GAŁY CO BRAŁY :D

Ale PARTNER zdaje się jest gorszy w ŚRODKU

Pozdrawiam ROBERT
Pozdrawiam - ROBAK
Moja strona - WWW - serdeczne zapraszam.

Obrazek
Avatar użytkownika
ROBAK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1130
Dołączył(a): wtorek, 2 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: Warszawa-BEMOWO

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości