przyznać się!

Off-topic: tematy związane z techniką

Postprzez Lucass piątek, 3 listopada 2006, 17:07

Na naszych oblodzonych drogach to na felgach by sie najlepiej jeździło
Jak na łyżwach :wink:
I do tego spadochron hamujący... :lol:
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez Wiz piątek, 3 listopada 2006, 20:14

Masaccio napisał(a):Przecież na zimę lepsze są wąskie kapciochy. Ja do swojego nie zakładam szerszych, bobym musiał silnik na mocniejszy wymienić :)


Dlatego teraz mam 175 a nie jak w lato 195 :twisted:
Jak zalozysz szersza to jeszcze dramatu nie bedzie tylko nie zakladaj wiekszych bo juz strasznie muli :!:

Kavka - fakt jakby lepsza dynamika tylko te hamowanie to porazka - naprawde szybko sie czlowiek przyzwyczaja do lepszego. Niestety poza dynamika zauwazylem dziwna przypadlosc zrywania przyczepnosci - w lato na 195 tak latwo nie ma, ehhh ja che juz wiosne by moc znowu poszalec (zime tez lubie ale tetrycy jezdzacy zawrotna 40 odbieraja cala radosc jazdy)
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez Lucass piątek, 3 listopada 2006, 20:19

Wiz napisał(a):ja che juz wiosne


jeszcze 137 dni
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez branio piątek, 3 listopada 2006, 20:19

kavka napisał(a):Mało tego ... U mnie są 165/...

Mało :!:
Mój - 155/70R13 :D
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kavka piątek, 3 listopada 2006, 21:08

Niestety poza dynamika zauwazylem dziwna przypadlosc zrywania przyczepnosci

Dzisiaj jeździłem jeszcze na letnich to już wogóle porażka ... Każde dynamiczne ruszanie pod górke kończyło się na zrywaniu przyczepności ...
Mało Exclamation
Mój - 155/70R13 Very Happy

Polski Fiat ... :lol: :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
kavka
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1514
Dołączył(a): sobota, 16 lipca 2005, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez lam3r sobota, 4 listopada 2006, 09:53

Wiz napisał(a):(zime tez lubie ale tetrycy jezdzacy zawrotna 40 odbieraja cala radosc jazdy)


Tylko 10 mniej niż przepisy zezwalają, więc co się ciskasz?:-) Jak Ci kiedyś jakiś dzieciak przed maskę wyskoczy, to Ci nawet te super oponki nie wystarczą:-(
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Wiz niedziela, 5 listopada 2006, 10:07

Wiem ze jest to o 10 mniej niz mozna ale znaczy ze mozna szybciej o te 10. Poza tym juz byla tu prowadzona dyskusja na temat szybkiej jazdy i konkluzja byla jedna: szybko jezdzic mozna ale z glowa - i tej wersji sie trzymam.

P.S. Czasami ta 40 to jest o 30 mniej niz mozna i to mnie najbardziej denerwuje.
P.S. II A ironie to sobie schowaj na inne okazje - co to tez zreszta juz Ci radzono.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez lam3r poniedziałek, 6 listopada 2006, 10:03

Wiz napisał(a): [...]


A ja jestem przeciwny takim konkluzjom. Nie twierdzę, że nie przekraczam dozwolonej prędkości bądź nie łamię innych przepisów ruchu drogowego. Z pewnością jednak nie usprawiedliwiam siebie stwierdzeniem "robię to z głową".
Walczysz z ironią? A ja z przyzwoleniem dla obłudy. Z jednej strony toczy się - tu na forum - "walkę" z osobami które uważają, że włączanie świateł latem nie jest koniecznością... z drugiej strony przyzwala się na łamanie przepisów ruchu drogowego. Oczywiście w imię ideii "robię to z głową".
Bye
--
lam3r - iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100km
"This is the French-est car on sale. It should come with chickens and garlic bulbs as standard equipment."
nie tankuję na PutOil
http://www.vigowroclaw.pl
Avatar użytkownika
lam3r
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2487
Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zuwik poniedziałek, 6 listopada 2006, 18:15

Skoro przyznajesz się do łamania przepisów, sam nie wypowiadaj się w tej kwestii ;)
Wg mnie mozna jechać z głową powyżej limitu. Np. jeżdżę 60km/h gdy mam przed sobą długą prostą drogę i nie stwierdzam żadnego źródła zagrożenia, a przed zakrętem przekładam nogę na pedał hamulca. Nie piszę, że zachowuję przy tym szczególną ostrożność, bo zachowuję ją zawsze. I nie sądzę żebym się łudził, że to bezpieczne. Niektórzy jadą 50 przez zakręt, ale z nogą na gazie i wydłużają czas reacji o sekundę. Ja w tą sekundę zhamuję do 40.
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez sw poniedziałek, 6 listopada 2006, 19:04

Z tym jeżdżeniem z głową jest trochę jak ze skutecznośnią przerywania stosunku w zapobieganiu ciąży. O tym, że jest to skuteczne można powiedzieć dopiero, gdy przejdzie się na emeryturę. Wcześniej to tylko przechwałki. Nie ma takiego kierowcy, który nie robiłby błędów. I to również w zakresie przekraczania prędkości.

Prosty przykład - hamując w lecie hamujesz liniowo, tzn. zwykle widząc przeszkodę wciskasz tak pedał hamulca, aby zatrzymać się dokładnie przed nią. W jeździe zimowej hamujesz tak, jakbyś chciał się zatrzymać kilka/kilkanaście metrów przed przeszkodą, a potem odpuszczasz hamulec i powoli dotaczasz się do przeszkody.
A ja dziś jadąc z górki po mokrym, gdy zobaczyłem stojący samochód, hamowałem jak w lecie. Na szczęście się nie poźliznąłem. Niby nic, ale gdzie ta jazda z głową, co?


-----
dopisek: właśnie zauwazyłem, ze już 1000 razy wcisnąłem przycisk "wyślij".
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości